Paard London in beslag genomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:37

Ik zou sowieso weigeren de televaag te bezorgen, ontvangen of te lezen :D maar dat bezorgen vooral omdat je er zo ontzettend vroeg voor op moet staan *gaap*

Yolien

Re: Paard London in beslag genomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:40

Anykimmie, dan slaap maar lekker uit morgen.
De telegraaf is echt de grootste roddelkrant van Nederland.
niet alleen dit bericht (wat er nu wel of niet waar van is) maar ik heb er vaker de grootste onzin van gelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:41

SusanH schreef:
Ik zou sowieso weigeren de televaag te bezorgen, ontvangen of te lezen :D maar dat bezorgen vooral omdat je er zo ontzettend vroeg voor op moet staan *gaap*

Dit was vakantie werk, ik doe het NOOOOIT meer.
Het is echt een prutkrant, vaak heeel overdreven, ontzettend NIET boeiende dingen op de voorkant.
En gewoon lastig te lezen, die grote bladen.
En wedden dat dit er morgen wel op staat, met grote koeieletters.
Dan maak je me echt pissig.
Ik ruk van alle kranten dat blad er af en bezorg ze dan wel *\o/*
Sorry, beetje offtopic :o

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:43

Wat erg voor hem ;(

Ravel13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:48

Telegraaf is inderdaad een negatieve roddelkrant. Overal kiezen ze mensen waar ze tegen zijn en gaan die steeds zwart maken :(

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:52

Erg sneu voor gerco! Als london niet zo goed had gepresteerd op de spelen hadden ze hem echt niet zo snel beslag genomen...

Hoe het precies allemaal zit hoef ik niet te weten.. jammer dat het paard er nu de "dupe" van is!

Maddy333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:02

Echt heel sneu voor Gerco! Ik hoop ook heel erg dat hij dit paard zou mogen houden/rijden
:=

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:15

www.nu.nl schreef:
Beslaglegging dreigt voor paard Schröder
LONDEN - Kort na het behalen van twee zilveren medailles op de Olympische Spelen raakt Gerco Schröder zijn toppaard London vrijwel zeker kwijt.

Meerdere bronnen meldden vrijdag dat er reeds beslag is gelegd op het dier, dat vele miljoenen waard is. Curator Paul Schepel wilde niet op de berichten reageren. ''Hooguit pas na het weekeinde'', meldde zijn woordvoerster.

London komt uit de stal Eurocommerce uit Lochem, eigendom van projectontwikkelaar Ger V. Deze wordt verdacht van valsheid in geschrifte en oplichting.

Hij zou niet in staat zijn vele miljoenen terug te betalen die hij leende voor vastgoedprojecten. De markt is immers ingestort. Eerder al werd beslag gelegd op zijn Ferrari's.

Curator

De paarden echter staan inmiddels op naam van Ger junior. De curator heeft de constructie in aanloop naar de Olympische Spelen kennelijk gedoogd, maar liet eerder weten de zaak nader te gaan onderzoeken. Als Ger junior geen reële prijs voor de dieren betaalde, kan er alsnog beslag op worden gelegd.

Dat zou nu het geval zijn. Volgens berichten is het paard bij de olympische piste van Greenwich Park al in beslag genomen en tot nader orde ondergebracht bij een Britse ruiter.

Betrokkenen van de Koninklijke Nederlandse Hippische Sportbond ontkennen dat echter. Ze weten zeker dat London in een trailer van Eurocommerce uit de Engelse hoofdstad is vertrokken en ook via de tunnel op het vaste land is aangekomen.

Tijdperk

Met een vertrek van Eurocommerce uit de springsport zou een einde komen aan een tijdperk. De stal is al jaren toonaangevend in de discipline.

Schröder bracht paarden van Eurocommerce uit op WK's, EK's en Olympische Spelen. Hij maakte ook deel uit van de nationale equipe die in 2006 de wereld- en in 2007 de Europese titel veroverde.

Met London, de springpaarden van Eurocommerce worden altijd naar een wereldstad vernoemd, was Schröder in Londen één van de succesvolste combinaties op de internationaal sterk bezette springonderdelen.

De kans dat het dier zonder de steun van Ger V. behouden blijft voor de Nederlandse sport is klein. De waarde van London wordt inmiddels geschat op 10 miljoen.

Door: ANP

patricia6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:44

Kon dit nu echt niet wachten tot het paard weer terug was in Nederland.
Wat een stomme show zeg. Zit je nog in je win flow en dan dit. Belachelijk vind ik dat.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 00:19

jeetje wat enorm zuur voor gerco zeg.

misschien dat de volgende eigenaar gerco er wel gewoon op laat rijden.

ik hoop het zo voor hem. -O- -O- -O- -O-

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 00:20

Wat sneu voor alle betrokkenen, dit maakt de medaille toch wel een beetje met een zwart randje. Zonde!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 00:21

Tsja, paard is nu geld waard.... Dus op zich snap ik dit moment van de geld-eisers wel. De penny in mij vraagt zich intussen wel af hoe 't met zowel Gerco als London is. Mag hij bij 'zijn' paard komen, op die stal? Voor 't paard zou 't me wel fijn lijken als 'ie na deze topprestatie nog even mag cooldownen met het mens dat hij vertrouwt.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 00:21

Carien87 schreef:
Wat sneu voor alle betrokkenen, dit maakt de medaille toch wel een beetje met een zwart randje. Zonde!

dit maakt de medaille indd zilver met een donkere zwarte rand eromheen -O- -O- -O- -O- -O- -O-

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 01:56

Wat een nachtmerrie zo vlak na (of eigenlijk nog tijdens) de OS.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 02:08

Ger is failliet. Schuldeisers moeten afbetaald worden. Opbrengst van paard zal naar schuldeisers gaan.
Blijft lullig voor Gerco natuurlijk. Maar hij mocht er in wezen alleen maar gebruik van maken, misschien blijft dat ook gewoon. En het zilver blijft mooi zilver voor nederland!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 02:14

Maar laten we wel wezen: ze hadden hem ook al voor de spelen in beslag kunnen laten nemen.
Kunnen we het niet zien als coulant dat ze hem de spelen hebben laten rijden?
Bedoel: wsl wisten ze al langer dat ze hem in beslag zouden laten nemen...

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 02:16

Lullig? Dat is wel een understatement van de dag :=

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 02:22

Avelienvd schreef:
Maar laten we wel wezen: ze hadden hem ook al voor de spelen in beslag kunnen laten nemen.

Ik denk dat je hier volledig gelijk in hebt!
En Gerco zal daar ook wel oren(!) naar gehad hebben.

Pmall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 02:46

Avelienvd schreef:

Coulant?

Het gaat puur om de centen, het is een ggk dekhengst en met die zilveren medaille brengt hij veel meer geld op.

Overigens is dit bericht nog steeds niet bevestigd door de curator. Dus niemand weet of het bericht wat de telegraaf heeft geplaatst wel klopt, sowieso staat London gewoon in zijn eigen stal vanacht, dus een gedeelte van de krant klopt al niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 05:32

Tsja het pad van een sportruiter gaat niet over fluweel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 07:39

Sientje schreef:
Tsja, paard is nu geld waard.... Dus op zich snap ik dit moment van de geld-eisers wel. De penny in mij vraagt zich intussen wel af hoe 't met zowel Gerco als London is. Mag hij bij 'zijn' paard komen, op die stal? Voor 't paard zou 't me wel fijn lijken als 'ie na deze topprestatie nog even mag cooldownen met het mens dat hij vertrouwt.

Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar. Het lijkt me van wel.
In de krant stond dat London de komende weken niet op wedstrijden uitgebracht mag worden en Gerco mag, wat ik uit het bericht opmaakte, er ook niet meer op rijden.
Maar misschien kunnen dat de 'insiders' ons dat beter vertellen??

Er stond trouwens niets in de televaag, of ik moet er over heen gelezen hebben.
Wel in het dvhn, ik citeer:
'De stallen Eurocommerce, die volledig beheerd worden door Wim, Ben en Gerco Schroder'
Ehh, heb ik iets gemist?
Zover ik weet heeft Ben er nooit ingezeten? Het stuk deed net of de eurocommerce stallen van de schroder broertjes waren.
Leuk he, verkeerde mensen in een verkeerd daglicht zetten.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 07:51

Het gaat om Ger Visser..die uit Eurocommerce bv de benen nam en ff snel de stal voor een symbolisch bedrag op naam van zijn zoon zette
Deze persoon heeft wel ff een ellende van pakweg 500 miljoen nagelaten..
Als je dit goed wilt praten allemaal dan is men zelf wel ver gezonken..

Eind juni
Citaat:
De bewindvoerders van Eurocommerce-bv’s hebben twaalf Ferrari’s behorend bij de Eurocommerce-bv’s in beslag genomen.
Dat bevestigt bewindvoerder Fons Spliet. “De Ferrari’s zijn onderdeel van de activa die ten gelde worden gemaakt.” Welke activa nog meer van de hand worden gedaan, wil hij niet zeggen, noch wat de stand van zaken is rondom de projectontwikkelaar

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 09:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 09:18

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 09:19

Ik weet het niet precies, weet alleen dat een week geleden bij die paarden stond dat ze van Eurocommerce waren. Staat er nu alleen niet meer bij..