Lovely schreef:Cayenne schreef:Oh ja, kunnen we aub niet weer commentaar leveren op hijgende paarden?![]()
Dat zijn echt gewoon de iets te goed afgestelde microfoons waardoor je het extra hoort. No horses have been harmed during the making of these Olympics
En ook graag geen gejengel als er andere sporten op tv worden uitgezonden. De rest van NL heeft deze week al echt een OD paarden gehad.
Eens, ik ben normaal geen sportkijker... ook weinig paardensport btw, maar de olympische spelen is wat speciaals, sporters en sporten die je nooit in het nieuws ziet krijgen aandacht en zendtijd en even worden de ogen van de wereld erop gericht, deze sporters hebben net als iedereen jarenlang keihard gewerkt om hier terecht te komen.
Neemt niet weg dat ook ik binnensmonds kan zitten mopperen als Mart Smeets weer een domme paardenopmerking maakt, of er net voor een interessante combinatie wordt weggeschakeld naar een andere sport.
Wie kende voor de spelen de naam: Dorian van den Rijssenberge?

. Veel anders sporters ook omdat ik sowieso graag sport kijk en dan vooral turnen, basketball, fietsen op de weg, tennis, honkbal, judo, hockey. De kans is groot dat ik vanaf maandag toch in een soort zwart sportloos gat val