Thomas schreef:Ligt niet aan de Nos, maar aan de regie daar.
Hoezo? Er zijn wel degelijk beelden (kijk maar naar de livestream).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SplashIsLief schreef:Thomas schreef:Ligt niet aan de Nos, maar aan de regie daar.
Hoezo? Er zijn wel degelijk beelden (kijk maar naar de livestream).
Thomas schreef:Tuurlijk zijn er wel beelden,het is allemaal prima. Maar dit zijn beelden die iedereen over de hele wereld ziet, de NOS heeft de regie zelf daar net in. Zij kunnen dus niet opeens een Nederlandse volledig in beeld brengen
SplashIsLief schreef:Annemiek80 schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen hoor maar wanneer start Painted Black eigenlijk? Vandaag of morgen en een indicatie van de tijd?
Even kijken op de startlijst waarvan de link in de OP staat.
Annemiek80 schreef:Ik heb de afgelopen dagen 's avonds dat olympisch programma zitten kijken, met Mart Smeets en niets over eventing idd, dat ze de keuringen ed niet laten zien allà maar ik had eigenlijk wel een clipje verwacht van de val van Elaine bijv, of haar als gast om erover te vertellen, ze hebben ook zendtijd besteed aan schermen, schieten en schoonspringen om maar even wat (voor mij iig) minder populaire sporten te noemen.
Helaas lijkt het programma van Smeets vooral uit wielrennen, judo en zwemmen te bestaan de laatste dagen
UMayDream schreef:chevax schreef:Ik ga (heel irritant) mijn vraag nog eens herhalen, hopelijk kan iemand me wat wijzer maken:
heeft Salinero een nieuwe groom? Is Willeke zijn groom niet meer?
Ik zou 't niet weten..