Rath & Totilas niet naar Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:49

Ayasha schreef:
Wanneer je in de kringloopwinkel bent voor die glazen bol. Neem je dan ook een pot en een ketel mee?
Liefst zwarte... van die oudere Oranje-kleurige vind je er ook veel en zijn leuk maar ze dekken niet helemaal de lading.

Kan je daarvoor geholpen worden :(:)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:50

Ayasha,
Je kletst nu uit je nek.

Jij beweert nu dus, dat Nicole en EG wat te zeggen hadden over de verkoop van Toot? Vat ik het nu goed samen? M.a.w. zij hadden dus de verkoop aan Mar kunnen tegenhouden?

Verder gaat dit topic niet over de verkoop van Toot. Ik reageerde alleen op een opmerking van Ceasario.

Ayasha
Blogger

Re: Rath & Totilas niet naar Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:52

Neen, dat staat er niet. De verkoop zal hoe dan ook door gegaan zijn maar ik geloof er dus geen kl*ten van dat ze er niet voordelig uit gekomen zijn. Het zijn niet de arme schaapjes die ze er hier van maken. óf ze zijn dom om in de paardenwereld te vertrouwen op de "goodwil" van een sponser.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:53

sarabande schreef:
Ayasha schreef:
Wanneer je in de kringloopwinkel bent voor die glazen bol. Neem je dan ook een pot en een ketel mee?
Liefst zwarte... van die oudere Oranje-kleurige vind je er ook veel en zijn leuk maar ze dekken niet helemaal de lading.

Kan je daarvoor geholpen worden :(:)

hoeft niet, mijn neuroloog heeft me mentaal helemaal gezond verklaart dus is nie nodig. _O-
Wil het papier wel in scannen als je het niet geloofd. _O-
Sorry sarabande, ik ben voorbij het punt dat ik dacht dat er met jou op dit gebied te discussiëren valt. Dat heb ik dus ook op gegeven. . :+ Verder vind ik je best een leuk mens maar discussie's nah... Dat wordt 'm nie.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:55

Moderatoropmerking:
Hierbij het dringende verzoek om met respect voor je medegebruiker van Bokt en met argumenten op de inhoud van een bericht te reageren en niet op de persoon. Bedankt alvast.

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:55

beetje opvallend is het wel :D

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:59

Een echte cliffhanger :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:03

Zo de druk is er voor hem nu in elk geval af. Hopelijk hersteld hij snel en gaan ze dan een mooie carrière te gemoed. Wie weet doen ze over vier jaar wel mee!

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:09

Zonde van het paard, die had moeten schitteren wie er ook op zijn rug zou zitten..

En ja, Sjef vliegt elke week op en neer om Rath en Toot te trainen, geef m eens ongelijk, levert genoeg op, geld en misschien wel het feit dat hij Rath en Totilas wel goed aan de gang krijgt!
En hij zal ook willen dat een talent als Totilas in de ring verschijnt ipv thuis rondjes aan het hobbelen is.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:20

Tsja, het is sneu voor hem dat hij Pfeiffer heeft. Maar ik heb er geen medelijden mee dat hij niet naar de OS kan. Ik vind het gewoon niet verdiend.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:23

Goede paarden slechte paarden zonder zomerstop.

Het is vast al gezegt maar was Totilas niet aangekocht om een klapper te maken op de olympische spelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:24

Marjoow schreef:
Tsja, het is sneu voor hem dat hij Pfeiffer heeft. Maar ik heb er geen medelijden mee dat hij niet naar de OS kan. Ik vind het gewoon niet verdiend.

Waarom heeft hij het niet verdient als ik vragen mag :)?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:25

Als het goed is traint Sjef idd Mar maar dan met al zijn andere paarden, van de bond mag hij pas na de OS ook Totilas en Mar trainen, maar dat maakt nu niets meer uit, Mar is ziek en gaat niet naar de OS. Ik hoop voor Mar en Toot dat ze nu in alle rust door kunnen werken, alles is zo over de top gegaan dit jaar, als paard of ruiter een scheet liet dan was het voorpaginanieuws, misschien keert de rust voor hun terug nu ze niet aan de OS meedoen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:27

WiancaR schreef:
Marjoow schreef:

Waarom heeft hij het niet verdient als ik vragen mag :)?

Omdat het in mijn ogen meer een aangekochte medaille is. Meneer Schokkenmolen heeft dit paard gekocht zodat hij goud kon halen op de OS, en wss om geld te verdienen dmv dekkingen.

Ik vind het gewoon niet verdiend dat Rath ermee zou rijden op de OS.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:27

bigone schreef:
Als het goed is traint Sjef idd Mar maar dan met al zijn andere paarden, van de bond mag hij pas na de OS ook Totilas en Mar trainen, maar dat maakt nu niets meer uit, Mar is ziek en gaat niet naar de OS. Ik hoop voor Mar en Toot dat ze nu in alle rust door kunnen werken, alles is zo over de top gegaan dit jaar, als paard of ruiter een scheet liet dan was het voorpaginanieuws, misschien keert de rust voor hun terug nu ze niet aan de OS meedoen.

Ik dacht dat Sjef wachtte met trainen tot ná de OS?

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:28

Ik denk: dit was het dan voor toot

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:29

Marjoow schreef:
bigone schreef:

Ja dat denken wel meer mensen, maar buiten dat het al bekend was dat Sjef gewoon al sinds januari gewoon iedere week Toot traint is de Duitse dieren bescherming daar ook achter gekomen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:31

sarabande schreef:
Marjoow schreef:

Ja dat denken wel meer mensen, maar buiten dat het al bekend was dat Sjef gewoon al sinds januari gewoon iedere week Toot traint is de Duitse dieren bescherming daar ook achter gekomen

Oei, dat staat hem niet netjes :o
L*llig vraagje: Maar wat heeft de dierenbescherming er dan mee te maken?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:32

Marjoow schreef:

Die heeft wat tegen de rollkur

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:33

sarabande schreef:
Marjoow schreef:

Die heeft wat tegen de rollkur

Correct me if I'm wrong: Sjef traint toch LDR :')

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:34

Marjoow schreef:
Correct me if I'm wrong: Sjef traint toch LDR :')

Ik bedoel maar :+

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:36

Als heel bokt hun paard nou eens te koop zet en we samen van al dat geld Totilas terug kopen en onder Edward zijn kontje stoppen dan kan iedereen ophouden met zuchten en zeuren.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:42

Raponsje schreef:
Als heel bokt hun paard nou eens te koop zet en we samen van al dat geld Totilas terug kopen en onder Edward zijn kontje stoppen dan kan iedereen ophouden met zuchten en zeuren.

Als iemand nu eens gewoon eerst zou lezen zou die weten dat er al veel geld geboden is om Toot terug te brengen bij Ed maar dat dat niet lukt omdat men geen gezichtverlies wil lijden en het geld niet nodig heeft

Dus voor anderen te betichten van gezeur zou het beter zijn om je op de hoogte te stellen

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:46

sarabande schreef:
Raponsje schreef:

Als iemand nu eens gewoon eerst zou lezen zou die weten dat er al veel geld geboden is om Toot terug te brengen bij Ed maar dat dat niet lukt omdat men geen gezichtverlies wil lijden en het geld niet nodig heeft

Dus voor anderen te betichten van gezeur zou het beter zijn om je op de hoogte te stellen

Excuse the fuck out of me me dat ik niet het hele topic door gelezen heb en ik uit je bericht kan ik uitmaken dat je sarcasme niet snapt of leek het je een realistisch plan om met z'n alle onze paarden te verkopen en Totilas terug te kopen?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:47

Woow, blijven we even vriendelijk? :=