Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindfields schreef:Wat lijkt het me heerlijk om zo naief te zijn.
s6801881 schreef:Mindfields schreef:Wat lijkt het me heerlijk om zo naief te zijn.
Naïef? Of kunnen nuanceren? Wat ik al zeg, een foto en een filmpje is pas nieuws als het schandaal is. En daar komt bij dat het een trainingsmethode laat zien, of je het er mee eens bent is een tweede. Daarnaast laten de foto's/filmpjes niet zien hoe de paarden de andere 20-23 uur van de dag spenderen
blubdevis schreef:http://www.youtube.com/watch?v=IRzGYkQHwzM en spoel ff door naar 6.20 en kijk wat toot doet bij halthouden, ik zie daar geen opgevoerde druk om zich op te rollen hr..
en zo'n foto laat nog niet zien hoe er wordt gereden
Ik kan een paard ook weleens opzettelijk eventjes te diep vragen en dan de neus eruit rijden. Als jij precies op het moment dat het paard te diep liep een foto maakt ben ik ook een dierenbeul die zijn paard een uur met de kin op de borst opknoopt?
Voor wat ik weet wordt een paard nooit een uur achter elkaar in hyperfexie gevraagd
blubdevis schreef:jaa precies, maar die foto van hierboven, dat is dat momentje.. pff
Niobe schreef:blubdevis schreef:jaa precies, maar die foto van hierboven, dat is dat momentje.. pff
Ja, ik vatte em!
Het is ook best onlogisch dat iemand de kin op de borst zou trekken tijdens een proef. Ik bedoel, niemand die dat in het openbaar zou doen tegenwoordig. (En hopelijk ook niet achter de schermen, maar dat terzijde)
Behalve Rath dan.
Niobe schreef:blubdevis schreef:jaa precies, maar die foto van hierboven, dat is dat momentje.. pff
Ja, ik vatte em!
Het is ook best onlogisch dat iemand de kin op de borst zou trekken tijdens een proef. Ik bedoel, niemand die dat in het openbaar zou doen tegenwoordig. (En hopelijk ook niet achter de schermen, maar dat terzijde)
Behalve Rath dan.
xSwanHeart schreef:Ohja, alleen MAR gebruikt deze methode natuurlijk. God, ik ben het eens met Mindfields: Wat lijkt het me heerlijk om zo naïef te zijn!
blubdevis schreef:Wat is naief in dit verhaal, ik kan nog steeds geen foto raportage van EG vinden waar hij een van zn paarden LDR laat lopen, echter van andere ruiters, Anky, MAR etc, zijn er zat te vinden.. Mmm nja, ieder heeft hier toch zijn mening over..
Mindfields schreef:Dan moet je toch beter googlen blubdevis er staan zat foto's van EG op een paard in rollkur en tevens filmpjes op youtube.
zo'n ruiter laat zijn paard echt niet altijd, alleen maar, en gedwongen (vasthouden en trekken) met de kin op de borst lopen. Dan schiet hij immers zijn doel ruimschoots voorbij. Als je wilt discussiëren, prima, maar om mensen persoonlijk aan te vallen en naïef te noemen als ze een ander standpunt innemen dan de jouwe vind ik nogal onvolwassen.