Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:xxCYNNxx schreef:Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Uitgestrekte draf ziet er nu een stuk natuurlijker uit dan bij Gal....Sorry maar naar mijn mening zag het er bij Gal uit alsof dat paard aan het vollyballen was ofzo...je weet wel: zo'n onderhandse doorspeel beweging. Nu ga ik dus waarschijnlijk alle toot fans over me heen krijgen, maar naar mijn mening zag het er altijd zo uit bij Gal.
Volgens mij bedoel je alsof het leek dat Totilas zijn been al gestrekt optilde in het uitstrekken?
cricket schreef:Beste stuurlui zitten natuurlijk altijd aan wal (heerlijk spreekwoord) maar het eerste wat mij opvalt is dat Totilas nu heel veel achter de loodlijn zit met zijn neus. Pol is niet het hoogste punt. Dit zou een het resultaat kunnen zijn van teveel van voor naar achter rijden dan van achter naar voren zoals Edward hem zo mooi voorbracht. Het nederlandse "systeem" is gebaseerd op het zelfdragende vermogen van het paard en het naar voren, bergopwaarts rijden met een gevende elastische hand. Dit is trouwens ook weer terug te vinden in de klassieke dressuur.
Ayasha schreef:Jongens kom op, bij Gal liep Totilas ook met enige regelmaat te diep en het stangetje hing er ook niet werkloos in....