Apart verhaal zo, met al die verwarring. Hopelijk was die jongen de vermiste amazone en is nu iedereen veilig thuis.
legata
Geplaatst: 07-01-12 19:13
Mijn zoon ging met zijn pony in de bossen rijden vandaag. Zijn pony was fris en toen ze schrok maakte ze een paar fikse boksprongen. Mijn zoon viel eraf en kon de teugels niet meer vasthouden. Pony rende via de normale route naar huis en mijn zoon nam een andere route zodat zijn vader hem daar kom ophalen.
Beide zijn gelukkig goed thuis gekomen. Gelukkig. Mensen hebben de pony alleen over de weg zien terug komen en hebben de politie gebeld. Mijn zoon is uiteindelijk met de politie mee gegaan om samen met de getuigen te bepalen dat hij degene was met een zwarte pony in het betreffende bos die eraf gevallen was.
Pony staat lekker op stal, was ook niet bezweet bij thuiskomst, tuig is nog heel, ruiter 'amazone' zit achter de XBOX... Wat mij betreft mag dit worden afgesloten.
Legata, fijn dat ze beiden heelhuids thuis zijn gekomen!
vessuvius
Geplaatst: 07-01-12 19:18
gelukkig storm in een glas water
Roosch
Geplaatst: 07-01-12 19:19
Prachtpony zeg, wauw! Hoop dat deze mooie combinatie de reden was van alle ophef en het niet om 2 losse gevallen gaat. Hopelijk kan de politie hier gauw duidelijkheid over geven.
Gelukkig dat het goed afgelopen is! Ik geloof echt niet dat het om 2 losse gevallen gaat, zeker omdat het paard niet meer gevonden is, de ruiter niet, en er op stal niks vermist wordt.. Ik bedoel, als om deze tijd nog steeds een paard ontbreekt sinds vanmorgen, zal dat toch wel duidelijk zijn?
Vandaar dat ik toch bijna zeker weet dat het allemaal goed is afgelopen, met deze 'amazone' ;P
NathalietjeB
Geplaatst: 07-01-12 19:29
ik hoop dat het niet iemand anders is en dat alles zo toch op ze pootje terecht is gekomen
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-12 19:30
Fijn dat het goed is afgelopen! Ik zal je post even in de beginpost zetten en hem uit de headliner halen.
jodi
Geplaatst: 07-01-12 19:30
Storm in een glas water....Maar stel je voor dat er niemand alarm slaat en gaat zoeken en er is echt wat mis?
fijn dat alles goed afliep! wat een leuke combinatie trouwens, echt een wedstrijd duo prachtig dekje trouwens
orkaan
Geplaatst: 07-01-12 19:38
Ik snap niet dat een groot gedeelte zit te "miepen"om het grote alarm wat is geslagen.
Better safe than sorry..................... (het zou maar zo zijn dat er echt iemand gewond met een gebroken been /rug etc zou liggen zonder gsm....)
PaysBas
Geplaatst: 07-01-12 19:39
Gelukkig dat alles weer heel thuis is gekomen!!! Misschien een tip om een hangertje aan het zadel te doen waar het bokriempje aan bevestigd kan worden met naam en een telefoonnummer?
Echt super dat het allemaal goed is afgelopen.. maar vind het allemaal erg wazig want dit is net op het ED gezet :
SOMEREN-HEIDE - De politie heeft haar zoektocht naar een vermiste amazone stopgezet. De zoekactie is gestart nadat zaterdagmiddag in het bosgebied De Pan een paard zonder ruiter werd gezien. Een sms-alert leverde niets op.
"We hebben uitgebreid gezocht en het hele bos uitgekamd, maar we hebben geen paard en geen amazone gevonden", zegt een woordvoerster van de politie. "Ook de getuige op een scooter heeft zich niet gemeld. De amazone kan goed al lang weer thuis zijn."
Bij het bos bij de Hugterweg in Someren-Heide stonden zes politiewagens en er is een politiehelikopter ingezet. Dit alles heeft niets opgeleverd.