Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niezel schreef:Love_myhorse schreef:
Kan iemand alsjeblieft die goeie jongen leren om zijn handen eens stil te houden?
Het doet me verdorie pijn in mijn eigen waffel.
OT; Toot gaat niet naar de spelen. Niet met MAR iig.
Zoals mijn schoonzus al zei; Die knul rijdt een shetlander nog kapot.
geerke schreef:misschien heeft je schoonzus eens tijd om MAR les te geven?Of heeft ze het te druk met haar eigen voorbereidingen voor de olympische spelen
Knap al dat commentaar van mensen die zelf niet eens fatsoenlijk een B proefje kunnen rijden
Zonnetje81 schreef:Ik vind het dan nog wel vergaande opmerkingen... maar goed, de beste stuurlui staan aan wal. Dat hij misschien niet piekt op het hoogste niveau wil niet meteen zeggen dat het een op en top flut ruiter is. Dan moet menig ruiter per direct stoppen...
Zonnetje81 schreef:Ik vind het dan nog wel vergaande opmerkingen... maar goed, de beste stuurlui staan aan wal. Dat hij misschien niet piekt op het hoogste niveau wil niet meteen zeggen dat het een op en top flut ruiter is. Dan moet menig ruiter per direct stoppen...
Zonnetje81 schreef:Wie zegt dat je dat moet proberen? Als ik 15 miljoen kan vangen voor een paard dan mag hij naar ongeveer elke ruiter verkassen die dat paard goed verzorgd... haha. En wie bepaald dat hij niet als leerpaard kan dienen? Dat bepaald PS toch zelf??
Miepie77 schreef:Zonnetje81 schreef:Wie zegt dat je dat moet proberen? Als ik 15 miljoen kan vangen voor een paard dan mag hij naar ongeveer elke ruiter verkassen die dat paard goed verzorgd... haha. En wie bepaald dat hij niet als leerpaard kan dienen? Dat bepaald PS toch zelf??
hoor al dat hier hebberigheid de doorslag geeft en niet sportmentaliteit

Karl66 schreef:Ik heb zo'n idee dat we hem tot aan de OS alleen op kleinere duitse wedstrijden te zien krijgen. Daar heeft hij minder tegenstand en kan daardoor zijn verwachtingswaarde met te hoge percentages opkrikken. Ik heb dus grote vraagtekens bij deze blessure en denk dat het best een politieke beslissing kan zijn, om niet tegen de andere te hoeven uitkomen.

Citaat:De rest van het wedstrijdschema voor Matthias en Totilas zal nog onder de loep worden genomen, maar het is nu al zeker dat ze aan start komen tijdens de Meggle Cup Finale in Dortmund (maart) en nog een andere grote wintercompetitie om de Olympische versie van de Grand Prix Special te kunnen rijden en te werken aan hun kur op muziek. Daarna volgt een pauze voor Totilas, waarna de buitenwedstrijden starten in mei/juni en de concoursen van Hagen en Munich en de nationale kampioenschappen op het programma staan. Verder is het nog het CHIO van Aachen, waarna vier weken later de Olympische Spelen zullen plaats vinden.
ullaatje schreef:en juist dan gaan de punten naar de naam en niet naar de fantastische combinatie!
Dus dan vaart MAR nog steeds op de roem die Totilas met Edward heeft vergaard.

Zonnetje81 schreef:Wie zegt dat je dat moet proberen? Als ik 15 miljoen kan vangen voor een paard dan mag hij naar ongeveer elke ruiter verkassen die dat paard goed verzorgd... haha. En wie bepaald dat hij niet als leerpaard kan dienen? Dat bepaald PS toch zelf??
Cowgirl schreef:Zonnetje81 schreef:Wie zegt dat je dat moet proberen? Als ik 15 miljoen kan vangen voor een paard dan mag hij naar ongeveer elke ruiter verkassen die dat paard goed verzorgd... haha. En wie bepaald dat hij niet als leerpaard kan dienen? Dat bepaald PS toch zelf??
Zou geld dan toch opwegen tegen alle plezier, alle aandacht, binnen lopen op dekkingen, merchandise en de liefde voor de sport.
Heeft Anky niet eens (of misschien wel meerdere keren) een blanco cheque gehad voor Bonfire.(salinero ook?)
Ik weet niet wie er hier wel eens die docu heeft gezien van die fokfabriek van PS. Pure productie, vermeerderen, selecteren en dumpen.
Als ik die vent achter zijn tafeltje zie zitten speur ik geen liefde voor paarden. Maar goed ik ken PS van de jaren 80 en heb altijd een nare smaak gehad daarna.