Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Het fiasco is dat blijkbaar iedereen nog boos is dat Toot verkocht is, en ieder berichtje over hem gebruikt om zijn gal te spuwen, dat is pas triest. Grow up.
Yamcha schreef:Het fiasco is dat blijkbaar iedereen nog boos is dat Toot verkocht is, en ieder berichtje over hem gebruikt om zijn gal te spuwen, dat is pas triest. Grow up.
Yamcha schreef:vind het vooral heel dom en arrogant.sarabande schreef:Weet je wat aannames zijn, een standje merchandise neer zetten met Totilas nummer 1, en dat ook nog in Nederland doen
Nee, dat is stoer. Dat is verdraaid veel lef in je donder hebben.
Vala schreef:Als hij straks op de OS niet iets heel goeds laat zien is het als dekhengst ook snel met hem gebeurd denk ik.
Lovely schreef:Vala schreef:Als hij straks op de OS niet iets heel goeds laat zien is het als dekhengst ook snel met hem gebeurd denk ik.
Dat zou best vreemd zijn omdat men dan kennelijk niet voor Totilas kiest op basis van zijn talent en genetische plusjes, maar alleen op de kunstjes die hij geleerd heeft? Een verstandige fokker kijkt toch overal doorheen? Of althans, dat zeggen ze altijd.
Er wordt hier veel geroepen dat Toto bij Ed nooit ziek of kreupel was, maar daar kun je twee dingen bij bedenken: 1, je kunt het niet vergelijken met nu en 2, misschien is hij net op tijd verkocht.
M_D_H schreef:de optie werd vanmorgen aangedragen door een vriendin van mij...
kennen jullie Lingh nog? liep op GP met Edward, ze waren behoorlijk goed en leuk samen
ze waren volgens mij ook eens een keer reserve voor het team op de os, maar zeker weten doe ik dat niet
in ieder geval, Lingh werd verkocht aan een Amerikaan
en daarna hebben we nooit meer wat van hem gehoord...
Toot loopt op het hoogste niveau met Edward... wordt verkocht... en de ene blessure na de ander vindt plaats...
mischien... (ik zeg gewoon wat zou kunnen hoor, bijt mijn hoofd er niet afik denk liever niet aan deze optie) maar mischien heeft Edward hem wel gewoon kapot gereden... zou kunnen toch?
ik bedoel maar, zoals die vriendin ook al zei: meerdere paarden van Edward zijn na verkoop gewoon nooit meer terug gekomen op het niveau dat ze liepen met Edward...
maar nogmaals... ik denk niet dat het deze optie is hoor