Blessure voor Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:09

Weet je wat aannames zijn, een standje merchandise neer zetten met Totilas nummer 1, en dat ook nog in Nederland doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:10

Het fiasco is dat blijkbaar iedereen nog boos is dat Toot verkocht is, en ieder berichtje over hem gebruikt om zijn gal te spuwen, dat is pas triest. Grow up.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:10

sarabande schreef:
Weet je wat aannames zijn, een standje merchandise neer zetten met Totilas nummer 1, en dat ook nog in Nederland doen :D

Nee, dat is stoer. Dat is verdraaid veel lef in je donder hebben.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:13

Yamcha schreef:
Het fiasco is dat blijkbaar iedereen nog boos is dat Toot verkocht is, en ieder berichtje over hem gebruikt om zijn gal te spuwen, dat is pas triest. Grow up.

Nou dat is in mijn geval niet aan de orde hoor, ben niet boos en spuw geen gal. Ik benoem het gewoon zoals het in mijn ogen is: een fiasco dus. Mijn mening zonder enig emotie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Blessure voor Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:14

Ik vind het geen fiasco, hij heeft de concoursen die hij heeft gereden nette scores behaald, geen wereldscores, maar dat zou denk ik een godswonder zijn.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:14

Yamcha schreef:

Of nu niet willen erkennen dat je het fout gezien hebt. Zoals nog een aantal die zich stevig vast proberen te houden aan hun foute inschatting.
Feit blijft dat het niet gaat zoals het zou moeten gaan.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:15

Yamcha schreef:
sarabande schreef:
Weet je wat aannames zijn, een standje merchandise neer zetten met Totilas nummer 1, en dat ook nog in Nederland doen
vind het vooral heel dom en arrogant.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 02-12-11 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:16

Yamcha schreef:
sarabande schreef:

Het lijkt me meer pure arrogantie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:17

Yamcha schreef:
sarabande schreef:

Of je bent gewoon dom...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:17

En een tikje voorbarig :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:21

Mja, ik denk dat MAR met Toot nog wel een combinatie gaat vormen, ze zijn nog steeds groeiende (ik zie iig vooruitgang vergeleken met Rotterdam), of Toot onder MAR gaat lopen zoals onder Gal blijft gissen, niemand kan in de toekomst kijken. De merchandise was gewoon dom, al de media aandacht onverstandig, maar daar doe je nu niks meer aan.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:22

Ik vind het sneu, zo'n meesterlijk paard die geboren is om te schitteren in een ring.
Die zulke fantastische scores wist neer te zetten, en die nu eigenlijk een soort van aan de zijlijn moet toekijken.

Dit gun je het paard niet maar ook de ruiter niet :n

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:24

Ik denk niet dat Totilas zijn biksjes er minder om smaken.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:25

Hoe Toot het op een promotie filmpje thuis (waar in je mag knippen en plakken) doet lijkt me niet zo boeiend

Het is en blijft verdrietig dat die adembenemende combinatie van welleer niet meer in de ring verschijnt en de ring is de enige plaats waar MAR zich met Toot kan bewijzen

Maar waarom schrijft hij nu dat hij door een blessure niet aan de WK meedoet. Misschien omdat hij naar Florida zou gaan en tot zijn grote schrik zag dat de Engelse dressuur combinaties daar ook naar toe gaan???

Ik laat mijn gedachten maar gaan hoor, dit zijn aannames

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:26

Yamcha schreef:
sarabande schreef:

in mijn ogen is het pure arogantie!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:27

manic schreef:
Ik denk niet dat Totilas zijn biksjes er minder om smaken.

Nee, dat geloof ik ook niet.

Alsof dat paard dat beseft :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:42

Vala schreef:
Als hij straks op de OS niet iets heel goeds laat zien is het als dekhengst ook snel met hem gebeurd denk ik.

Dat zou best vreemd zijn omdat men dan kennelijk niet voor Totilas kiest op basis van zijn talent en genetische plusjes, maar alleen op de kunstjes die hij geleerd heeft? Een verstandige fokker kijkt toch overal doorheen? Of althans, dat zeggen ze altijd.

Er wordt hier veel geroepen dat Toto bij Ed nooit ziek of kreupel was, maar daar kun je twee dingen bij bedenken: 1, je kunt het niet vergelijken met nu en 2, misschien is hij net op tijd verkocht.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:42

dat moet ik wel zeggen, iedereen roept hier maar dat arme paard, hij moet terug in de sport daar hoort hij blablabla...
mischien wil totilas wel helemaal neit meer terug in de sport :+
mischien wil hij nu, na al die mediahectiek, drama en vermenselijking van zijn gevoelens wel gewoon een simpel paard worden :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:43

Lovely schreef:
Vala schreef:
Als hij straks op de OS niet iets heel goeds laat zien is het als dekhengst ook snel met hem gebeurd denk ik.

Dat zou best vreemd zijn omdat men dan kennelijk niet voor Totilas kiest op basis van zijn talent en genetische plusjes, maar alleen op de kunstjes die hij geleerd heeft? Een verstandige fokker kijkt toch overal doorheen? Of althans, dat zeggen ze altijd.

Er wordt hier veel geroepen dat Toto bij Ed nooit ziek of kreupel was, maar daar kun je twee dingen bij bedenken: 1, je kunt het niet vergelijken met nu en 2, misschien is hij net op tijd verkocht.

er is nog een derde optie maar daar denk ik liever niet aan :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:44

MDH, zeg het maar hoor... we houden het onder ons.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:49

de optie werd vanmorgen aangedragen door een vriendin van mij...
kennen jullie Lingh nog? liep op GP met Edward, ze waren behoorlijk goed en leuk samen :))
ze waren volgens mij ook eens een keer reserve voor het team op de os, maar zeker weten doe ik dat niet :n
in ieder geval, Lingh werd verkocht aan een Amerikaan :)
en daarna hebben we nooit meer wat van hem gehoord...
Toot loopt op het hoogste niveau met Edward... wordt verkocht... en de ene blessure na de ander vindt plaats...
mischien... (ik zeg gewoon wat zou kunnen hoor, bijt mijn hoofd er niet af :o ik denk liever niet aan deze optie) maar mischien heeft Edward hem wel gewoon kapot gereden... zou kunnen toch?
ik bedoel maar, zoals die vriendin ook al zei: meerdere paarden van Edward zijn na verkoop gewoon nooit meer terug gekomen op het niveau dat ze liepen met Edward...

maar nogmaals... ik denk niet dat het deze optie is hoor :n

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:50

Lovely schreef:

we houden het onder ons... :') _O-
op een groot media forum waar iedereen alles kan zien :') _O-

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:50

Kijk hier worden veel reacties op geplaatst, maar als er iets anders heel belangrijk is, word daar veel minder op ge reageerd, al is het zo: Totilas is een parel die thuis hoort in de dressuur en fokkerij wereld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:58

M_D_H schreef:
de optie werd vanmorgen aangedragen door een vriendin van mij...
kennen jullie Lingh nog? liep op GP met Edward, ze waren behoorlijk goed en leuk samen :))
ze waren volgens mij ook eens een keer reserve voor het team op de os, maar zeker weten doe ik dat niet :n
in ieder geval, Lingh werd verkocht aan een Amerikaan :)
en daarna hebben we nooit meer wat van hem gehoord...
Toot loopt op het hoogste niveau met Edward... wordt verkocht... en de ene blessure na de ander vindt plaats...
mischien... (ik zeg gewoon wat zou kunnen hoor, bijt mijn hoofd er niet af :o ik denk liever niet aan deze optie) maar mischien heeft Edward hem wel gewoon kapot gereden... zou kunnen toch?
ik bedoel maar, zoals die vriendin ook al zei: meerdere paarden van Edward zijn na verkoop gewoon nooit meer terug gekomen op het niveau dat ze liepen met Edward...

maar nogmaals... ik denk niet dat het deze optie is hoor :n

Tja Lingh, daar noem je wat. We houden optie 3 in potlood in gedachten, just in case.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:06

M_D_H schreef:
Lovely schreef:

we houden het onder ons... :') _O-
op een groot media forum waar iedereen alles kan zien :') _O-

Briljant weer :')