Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Waarschuwing:
je moet NIET gaan naar de site die staat op de foto's
Het heet namelijk al: Tragedies en sterfgevallen, dus je kunt t al raden..
nou echt had ook eigenlijk ff gauw gespiekt maar heeeeeel gauw weer weg geklikt wat een uber smerige dingen ik drukte abortie ofzo in en zag allemaal dode kleine kindjes echt te smerig ik snap niet wat zulke mensen drijft
Hoe ziek ben je in je hoofd om zo iets dier-onterends te doen? 
Frozen schreef:Wie weet is het wel heerlijk om in een dood paard te liggen ,je moet alles proberen in het leven ,voordat je iets er over kan zeggen:P
Het LIJKT iedereen niks..maar wie weet lig je er wel heerlijk in te slapen:P
saskiakefie schreef:Frozen schreef:Wie weet is het wel heerlijk om in een dood paard te liggen ,je moet alles proberen in het leven ,voordat je iets er over kan zeggen:P
Heb je weleens een dier geroken die je open snijd/open is?
saskiakefie schreef:Frozen schreef:Wie weet is het wel heerlijk om in een dood paard te liggen ,je moet alles proberen in het leven ,voordat je iets er over kan zeggen:P
PaysBas schreef:Hoe ziek ben je in je hoofd om zo iets dier-onterends te doen?
Frozen schreef:Wie weet is het wel heerlijk om in een dood paard te liggen ,je moet alles proberen in het leven ,voordat je iets er over kan zeggen:P
Is dit nou om te provoceren???
eerbiedig is het niet? Horse321 schreef:judithh schreef:Dan heb je toch het IQ van een kleurkrijtje als je dit doet..
Naar mijn mening heeft een kleurkrijtje nog meer verstand...![]()
Nee die hebben lang niet alles op een rijtje...het zal je dochter maar zijn (n.a.v het filmpje)