Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petra68 schreef:Nog één keer dan en dan geef ik het op.....
De klagende buurvrouw woonde er vele jaren langer dan die nieuwe mensen van buiten de gemeente.!
hasker schreef:petra
dus jij wilt beweren dat alle tuinen opgeknapt waren ?
en dan deze zin van jou :de nieuwe buren kwamen vertellen dat ze de voortuin gingen slopen en een paardenbak gingen bouwen, en dat ze geen bezwaar kon maken omdat dit mocht van de gemeente (niks overleg) ..........
hoop je jou verhaal nu geloofwaardig te maken met leugens ?
ik betreur het zeer dat ik in 1 stukje zoveel leugens moet ontdekken , en de boel hier zoveel erger loopt te maken en dan ook nog praten over asociaal gedrag .
ik vind het verschrikkelijk asociaal als mensen liegen !
mischien moet je het verhaal eens juist aanhoren en dan laten weten hier op bokt wat jij ervan weet en niet zomaar wat plaatsen hier .
verder heeft het helaas geen nut om hierop in te gaan aangezien de waarheid hier flink verlogend word .
en kennelijk laat die wel eens een scheet onder het rijden en daar hebben ze een probleem mee....de shet zal dan hinneken naar het paard in de bak en dat is het lawaai

hasker schreef:petra je spreekt over de TUINEN van de woningen en nu spreek je alleen over het huis met de paardenbak ja inderdaad dat huis was het enige huis met een mooi aangelege tuin .
darom heeft de buurvrouw ook de kans gekregen uit de tuin te halen wat zij mooi vond ,zodat zij de planten enz in haar tuin kon planten wat ook gebeurt is .
de rest van de tuinen was zeer zeker niet mooi aangelegd of je moet meters hoge brandnetels & ander ontkruid prachtig vinden ieder zijn smaak natuurlijk .
om dan nog maar niet te spreken over de andere hoek !
dus waar jij mooi aangelegde tuinen vandaan haalt is mij een raadsel .
en petra over het hele circus is pas begonnen zijn de meningen ook over verdeeld .
babygirlxx schreef:mag ik vragen waarom jij dit allemaal zo verteld.
ben je toevallig zelf de buurvrouw van de mensen met de paardenbak.
petra 68 ?
pmarena schreef:Moet je maar net een gestoorde treffen die in dat smalle rijtjeshuis-tuintje van de buuf ook nog eens knollen neer wil zetten
Komop , dat is toch niet realistisch jongens
dan is de toon al gezet en dan kan je ook niet anders verwachten dat ademhalen op een gegeven moment al een misdaad is....tjoppie schreef:Als je niks met paarden hebt dan kan dat heel hinderlijk zijn.

Citaat:Er zijn natuurlijk rijtjeshuizen waarvan het raam-met-uitzicht-naar-buiten op de straat uit komt , en het komt wel voor dat 1 van de buren daar inderdaad een lomp grote bus neerzet. Dat vind ik ook best aso eigenlijk om het zicht van je buren zo te verstoren. Het mooiste is het vaak nog dat mensen die zo'n bus hebben , hem expres niet voor hun EIGEN raam neerzetten , maar voor dat van hun buren
. Als ik geld had voor een mooie was het ook wel anders geweest
. Dan is het ook nog eens een kwestie van smaak mijn buren hebben zo'n BMW X5 en een porsche ik vind dat beide spuuglelijke gevallen maar ik ken veel mensen (lees mannen) die dat echt prachtig vinden.