Girlgamer schreef:Een nieuwsbericht van 3 regels... En iemands leven is voorbij...
Nou zeg dat wel.. jezus.
Echt verschrikkelijk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:juline schreef:Het blijft altijd vreselijk om dit soort dingen te lezen.
Ondanks dat ik het hier ook niet de meest geschikte plek vindt om te discussiëren probeer je een beetje te verplaatsen in de amazone, paard net verkocht loopt z of hoger, ken het beestje niet, maar zal niet verkocht zijn voor 3 euro. Beestje gaat aan de kletter op een groot (onbekend?) terrein. Zouden jullie je laten vallen met in je achterhoofd dat paard wel eens zou kunnen verongelukken en weg centen? Uiteraard niet wetende dat het dan voor je zelf fataal af loopt. Ik heb lang genoeg tussen paardenmensen geleefd en ja voor vele is geld vaak belangrijker dan gezondheid van de ruiters/verzorgers.
Nee ik had het geen seconde in me hoofd gehaald om me in die situatie van het paard af te laten vallen.
Maar desondanks gecondoleerd aan alle na bestaande
Alsof je tijdens het vandoor gaan van je paard denkt aan geldLijkt me dat je op zo'n moment denkt aan je eigen leven en die van je paard! Het laatste waar ik me druk om zou maken is het geld
Ragdollcat schreef:Verschrikkelijk dit.
Wat ik me afvraag is waarom er ijzeren platen is neergezet? iedereen weet dat het gevaarlijk is als er paarden overheen lopen die ook ijzers dragen. Betonnen platen was beter geweest.
Ragdollcat schreef:Verschrikkelijk dit.
Wat ik me afvraag is waarom er ijzeren platen is neergezet? iedereen weet dat het gevaarlijk is als er paarden overheen lopen die ook ijzers dragen. Betonnen platen was beter geweest.