Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kendra schreef:@Easygoing, maar natuurlijk mag dat! Ik zou het alleen nooit doen. En over prijzen kun je alleen discussiëren: 't is de vrije markt.
Ik ben 3 dagen in Aken geweest en ik heb weinig hysterie meegemaakt, ik vond het bij de stand van Totilas zelfs meestal rustig. In het stadion was er wel veel enthousiasme, maar hysterie? Waar was jij dan waar 't zo erg was?
Renza schreef:xSlvna schreef:Ravel en toot, klopt![]()
Zou hij indd best een prijsje voor mogen krijgen, naar mijn mening
En nummer 1 t/m 3 zijn allemaal KWPN'ers, als het nou om de nationaliteit van de paarden ipv de ruiters ging hadden we toch nog gewonnen

Nouja, ze zijn wel makkelijk te herkennen aan hun shirtje dan

Tendance schreef:Het gaat mij ook niet om het nu, maar om hoe mensen over hem spraken voor de monsterscores met Toot.
Toen was hij verre van heilig en nu verklaren sommigen hem echt bijna heilig, is hij de meest geweldige man, die er is en krijgt hij geen commentaar meer.
En ik zeg niet, dat iedereen zo doet, maar er zijn er een paar bij!!!

Tendance schreef:Jemig, daar heb ik het toch niet over. Ik zeg alleen, dat ik het zo vreemd vind, dat er mensen waren, die over edward niet veel beter spraken als over rath, maar diezelfde mensen spraken na de monsterscores over hem alsof hij niets fout kan doen en ze hem altijd geweldig hebben gevonden. Schijnheilig vind ik dat.
Ik ben hier dus geen oude koeien uit de sloot aan het halen, maar dit is ook een realiteit.
Tendance schreef:Heel soms heb ik diep van binnen wel eens het gevoel dat die monsterscores voort zijn gekomen, deels uit hele goede proeven, maar ook deels door het tegen elkaar opbieden van juryleden, maar dat mag ik zeker niet zeggen?

Tendance schreef:Heel soms heb ik diep van binnen wel eens het gevoel dat die monsterscores voort zijn gekomen, deels uit hele goede proeven, maar ook deels door het tegen elkaar opbieden van juryleden, maar dat mag ik zeker niet zeggen?

Tendance schreef:Ze zien een goede proef alleen waren soepeler met de punten dan ooit tevoren. In plaats van een 8 in één keer een 9 geven enzo. Heeft niets met het publiek te maken, maar met een vervaging van je eigen normen en dat kan vele redenen hebben. Ik geloof nog steeds niet dat het publiek invloed heeft en bij die mening blijf ik.