Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
?
?
Ik probeer op iedere bitloze wedstrijd te starten (als het enigszins te doen is qua afstand), maar ben meestal de enige bitloze ruiter.
Taar_tje schreef:Kom op, waar blijven jullie nu? Ik voel mij meestal erg eenzaam......Ik probeer op iedere bitloze wedstrijd te starten (als het enigszins te doen is qua afstand), maar ben meestal de enige bitloze ruiter.
Bij het NK bitloos in september, dat in Klundert werd gehouden, waren er maar 4 starters van buiten de manege (op manege De Niervaert in Klundert wordt bitloos les gegeven en er doen ook manegeruiters mee met KNHS-wedstrijden).
Ik ben eind 2010 begonnen met bitloos starten (nog paar wp in de B nodig), en mag inmiddels L2 gaan starten. Het gaat wat traag (heel weinig startmogelijkheden), maar ik heb het plezier in dressuur weer helemaal terug. Taar loopt bitloos een stuk beter.

. En dus líjkt de opkomst misschien laag en wordt dit wellicht verkeerd uitgelegd door te zeggen dat er weinig interesse is maar dat is niet zo. De drempel is gewoon te hoog en de concurrentie op dit moment te gering.
Ik zat ook met het feit dat er zo ontzettend weinig bitloze rubrieken uitgeschreven worden, maar aan de andere kant is dat logisch als bij de verenigingen niet duidelijk is of er uberhaupt animo voor is. Dus... zelf achteraan gaan! Mijn plan was om in contact te komen met de juryleden uit mijn regio (Groningen/Friesland/Drenthe) en hen te vragen of te betrekken bij het achterhalen hoeveel combinaties er zijn die zouden willen starten en of we dan met elkaar weer de verenigingen kunnen benaderen. Kan ook landelijk natuurlijk.