Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

idefix4 schreef:Djee! Het moet niet gekker worden! Nou hopen dat er getuigen zijn en dat ze ze toch kunnen aanwijzen. En dan mogen ze van mij heel, héél hard worden gestraft. Zo iets kan echt niet. Waar gaan we heen hier in NL?
Ik geneer me al als mijn paard een hoopje poep achterlaat en ik kan het niet meteen opruimen.
Rider01 schreef:Wel een beetje laat van de ruiters om zich nu pas bij de politie te melden....
Ik ben benieuwd hoe dit verhaal afloopt.
(vind het ergens wel vreemd dat het hier soms lijkt alsof ruiters nooit iets fout doen op straat, vooral op de eerste paar pagina's hier)
Anne_GTI schreef:idefix4 schreef:Djee! Het moet niet gekker worden! Nou hopen dat er getuigen zijn en dat ze ze toch kunnen aanwijzen. En dan mogen ze van mij heel, héél hard worden gestraft. Zo iets kan echt niet. Waar gaan we heen hier in NL?
Ik geneer me al als mijn paard een hoopje poep achterlaat en ik kan het niet meteen opruimen.
Het speelt in België
idefix4 schreef:Anne_GTI schreef:
Het speelt in België
Owkee, haha, daar kan vanalles natuurlijk... Zonder gekheid, dan nog vind ik het erg dat iemand er over zou komen liegen. Dus ik hoop dat de waarheid snel boven tafel komt.
En ja, als je een kind zo iets ziet meemaken, dan stop je toch om te helpen inderdaad.

xx_Horsiex schreef:Ik vind dit een hoogst vreemd verhaal, het lijkt de betrokkene elkaar tegen spreken, eerst was het een trap, vervolgens een beet? Misschien een typisch gevalletje kindermishandeling.. Sorry dat ik het zeg maar vind dit wel zo'n vreemd verhaal. Als ruiter merk je toch zeker wel als je paard een trap uitdeelt?
Chiaraa_ schreef:KoudbloedKim schreef:Inderdaad, als je niks verkeerd hebt gedaan, hoef je je toch ook niet te melden?
Dat is het eerste wat ik hardop zei toen ik het las.![]()
Erg vreemd dit..
Ayasha schreef:Als ik met mijn paard door het bos rij en er kinderen spelen met vader ergens op de achtergrond en mijn paard stapt gewoon door, trapt niet, bijt niet, heeft die kinderen niet aangeraakt, waarom zou ik dan naar de politie stappen?Chiaraa_ schreef:Dat is het eerste wat ik hardop zei toen ik het las.![]()
Erg vreemd dit..
Ja en dan komen ze er achter wie de 2 ruiters waren en staat de politie op stal voor een gesprekje want "als je niks gedaan hebt waarom moet je je dan verbergen/kom je dat niet gewoon zeggen?"

Citaat:Die mensen riepen dat ze verzekerd waren en dat ze alles gingen betalen.
Ayasha schreef:En hoewel dat erg waarschijnlijk is, staat dat niet in de OP en ik heb mijn reactie gebaseerd op de OP.Stel jij rijdt in dat bos en een dag later komt in het nieuws dat in dat bos een kind getrapt is door een [ras]
KoudbloedKim schreef:Ayasha schreef:En hoewel dat erg waarschijnlijk is, staat dat niet in de OP en ik heb mijn reactie gebaseerd op de OP.Stel jij rijdt in dat bos en een dag later komt in het nieuws dat in dat bos een kind getrapt is door een trekpaard
Datgene wat jij erbij haalt, maakt het verhaal anders, dan zou ik mijn reactie aangepast hebben.