Paard verbrijzelt hoofd van aanrander

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zoExpres

Re: Paard verbrijzelt hoofd van aanrander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:31

GO GIRL !! *\o/*
net goed gore smeerlap !
wat denkt ie wel niet ! hoe haalt ie het in z'n hoofd...
die is gestoord... 8)7

Ni_Mi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:33

Ook zeer zeker geen medelijden!!
Ik wens het ook niemand toe maar nog minder wens ik een dier (of mens, blijft om het even) het toe om aangerand/verkracht te worden.
Hoe ziek ben je dan in je hoofd.
Het dier heeft de rare gedachten van hem letterlijk "uit zijn hoofd proberen te slaan"

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:38

Century schreef:
Ben ik de enige die hier niet om kan lachen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk en walgelijk van de man, hoe kan je zoiets uberhaupt bedenken... dat is niet goed te praten; ik kan er echt niet bij dat mensen zulke dingen doen.
Maar ik zou niet zomaar iemand een compleet verbrijzeld gezicht en hersenbloeding toewensen. Of ben ik dan te zachtaardig?

*Is bang heel Bokt over zich heen te krijgen* :=

Goh, ik vond t al lang duren, voordat er zo'n reactie kwam :')

Een verbrijzeld gezicht en een hersenbloeding wens je niet zomaar iemand toe nee. Maar zo iemand? Ja daar kan ik echt geen medelijden mee hebben. Een dier verkrachten, dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Hij heeft er waarschijnlijk wel van geleerd.
Net als dat ik er geen medelijden mee zou hebben, als dit bij een pedofiel gebeurd etc.

Stierenvechters inderdaad ook. Die mogen van mij op de hoorns gespiesd worden.

Ik snap dan ook niet dat jij niet kan lachen als bepaalde mensen in het ziekenhuis belanden. Stel je kind wordt verkracht, of jijzelf, of een ander iemand die dierbaar voor je is. En dan zou jij niet lachen als diegene in het ziekenhuis beland? Nou ik wel hoor.

Met mensen die dieren mishandelen/verkrachten, mensen die kinderen verkrachten (of sowieso mensen verkrachten, jong of oud), etc etc, daar kan ik écht geen medelijden mee hebben. Waarom zou ik??

Kijk, is het inderdaad dat iemand gewoon in het land loopt, of het paard aan het poetsen is (ik zeg maar wat), en diegene krijgt een trap. Ja tuurlijk heb ik daar dan medelijden mee, diegene verdient het dan niet, die doet niks verkeerds.

@ suprise: Dat vind ik nogal hypocriet. Hier kan je niet om lachen, maar als hij in zn zaakie was getrapt (wat overigens dan ook genoeg na problemen geeft, onvruchtbaar etc), dan wel? :+

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:41

Onvruchtbaar is heel wat anders dan een HERSENBLOEDING, grote kans dat je nooit meer de oude wordt.
Het zou me verbazen als deze man het overleeft.
Natuurlijk ben ik ook ontzet en boos dat die man een paard wou verkrachten. Niemand heeft het recht om aan andere mensen of dieren te zitten! Dat paard had alle recht om die man te schoppen,
Maar ik vind het misselijkmakend dat mensen zó een lol kunnen hebben om een verbrijzeld gezicht en een hersenbloeding.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:43

Hier ook geen spoor van medelijden hoor! :n
Vind het enkel jammer dat ie het overleeft heeft want hij word er nu helemaal niet meer beter op in zn kop!
Stelletje vetkleppen om een dier te misbruiken,gatverdegatver :r

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:44

Dan nog vind ik het hypocriet.

Anyway, dan had hij maar niet zoiets doms moeten doen. Krijg je ook geen trap in je gezicht..
Zo simpel is het dan ook weer.

Maargoed zoals ik al zei, vraag me af of je nog steeds hetzelfde denkt als je kind bijv verkracht wordt o.i.d.
Dat soort mensen kan ik nl echt wel het ergste toewensen. Moeten ze maar nadenken!!

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:45

Veel mensen keuren de doodstraf af voor mindere dingen, kijk hoe mensen veranderen zodra er iets gebeurt waar ze zich boos om kunnen maken.

zoExpres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:47

DeadxStar schreef:
Century schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk en walgelijk van de man, hoe kan je zoiets uberhaupt bedenken... dat is niet goed te praten; ik kan er echt niet bij dat mensen zulke dingen doen.
Maar ik zou niet zomaar iemand een compleet verbrijzeld gezicht en hersenbloeding toewensen. Of ben ik dan te zachtaardig?

Een verbrijzeld gezicht en een hersenbloeding wens je niet zomaar iemand toe nee. Maar zo iemand? Ja daar kan ik echt geen medelijden mee hebben. Een dier verkrachten, dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Net als dat ik er geen medelijden mee zou hebben, als dit bij een pedofiel gebeurd etc.

Ik snap dan ook niet dat jij niet kan lachen als bepaalde mensen in het ziekenhuis belanden. Stel je kind wordt verkracht, of jijzelf, of een ander iemand die dierbaar voor je is. En dan zou jij niet lachen als diegene in het ziekenhuis beland? Nou ik wel hoor.

Met mensen die dieren mishandelen/verkrachten, mensen die kinderen verkrachten (of sowieso mensen verkrachten, jong of oud), etc etc, daar kan ik écht geen medelijden mee hebben. Waarom zou ik??

Kijk, is het inderdaad dat iemand gewoon in het land loopt, of het paard aan het poetsen is (ik zeg maar wat), en diegene krijgt een trap. Ja tuurlijk heb ik daar dan medelijden mee, diegene verdient het dan niet, die doet niks verkeerds.

@ suprise: Dat vind ik nogal hypocriet. Hier kan je niet om lachen, maar als hij in zn zaakie was getrapt (wat overigens dan ook genoeg na problemen geeft, onvruchtbaar etc), dan wel? :+

helemaal mee eens ! :j

_biondaa

Hoop dat zn hersens weer op de normale plek zitten, hoe durft ie. Hopelijk komt ie er nooit meer boven op!

DeadxStar

@ suprise: Eh.. dat is een heel ander onderwerp..? :P
Hier gaat het toch niet om de doodstraf?

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:48

Kijk wat mensen deze man voor straf toewensen dan.
Het gaat hier wel degelijk om de straf die iemand krijgt voor z'n daden.
Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat ik dit goedkeur.

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:48

Nee, die merrie was niet hengstig _O- (sukkelllllllllllllllll)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:49

Zeer zeker triest dat iemand op zo'n idee komt om dit te ondernemen! Ik heb ook ernstige medelijden met die merrie, die zal ook wel over de zeik zijn geweest?

Ik vind het zeer verdient voor de meneer dat dit is gebeurd, moet ie maar nadenken voor ie een beest wat wil aandoen. :\

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:49

Surprise_ schreef:
Veel mensen keuren de doodstraf af voor mindere dingen, kijk hoe mensen veranderen zodra er iets gebeurt waar ze zich boos om kunnen maken.

ik ben voor doodstraf.... en ook voor paarden die zich zelf verdedigen...

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:51

En het was ook niet de 1e keer he!!!! :(
Die vetklep wou er vaker op klimmen.
Nou je zou maar onverwachts in de stal komen bij je paard en dan zo'n "cowboy" achter op je paard zien hangen. :wow:
Ik geloof dat ik niet voor mezelf in zou staan. -:(-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:52

Goedzo Paard *\o/*

CenturyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:53

DeadxStar schreef:
Century schreef:

Ik vind het zeker zijn eigen schuld, daar is geen twijfel over. Maar leedvermaak, dat wil er bij mij niet in.
Ik weet niet hoe ik zou reageren als het inderdaad dichter bij huis komt zoals je beschrijft, dat heb ik gelukkig niet mee hoeven maken. Misschien dat ik dan wat eerder in de juichstemming zou zijn als mijn verkrachter (bij wijze van voorbeeld) in het ziekenhuis zou belanden, ik weet het niet.
Ik probeerde duidelijk te maken dat ik hier niet 'zielig' wil komen roepen, ik weet dat er genoeg ellende in de wereld is, heb genoeg meegemaakt (gelukkig niet op dit vlak). Maar, zoals ik al zei, leedvermaak vind ik, in het algemeen, eigenlijk not done.
Blijft staan dat de man gewoon erg dom en zeer walgelijk bezig was. Zoals ik al zei kan ik er niet bij dat mensen zulke dingen bedenken.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:54

Zonde, toen ik de titel las hoopte ik dat het beest uit belgië gepakt was...
voor deze man is het enige beetje medelijden wat ik op kan brengen medelijden dat ie zo n zieke geest heeft
dat ie paarden verkracht... dat die geest misschien niet goed meer werkt, tja, dat
is idd een harde straf maar kan ik echt geen medelijden om hebben.

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:26

Dat je werkelijk gaat lachen om anders leed, dat zou ik ook niet doen. Maar echt iedereen een tweede kans geven? Nee dat ook niet. Op bepaalde dingen ben ik dan helaas ook gevoeliger... Als het om dieren gaat etc en het werkelijk aangedane daden zijn, waar het dier niets aan kan doen (dit geldt evenwel bij mensen). Dan zou ik die gerust de doodstraf willen toedienen (niet zomaar voor het minste, maar er zijn er genoeg die deze straf wel verdienen). Bij deze zou ik het dan ook niet extreem erg vinden om er in mezelf even mee te lachen als dingen zoals deze gebeuren. Ik denk, zoals eerder gezegd werd, dat je dit wel zou aannemen moest het dichter bij je bed zijn. Nu is dit maar andermans zaak, en was het ook niet jou paard bv. Maar ik weet als dit gebeurd bij mijn paard en hij geeft hem een schop, dan zou ik daar écht niet om geven.

Er zijn mensen die een hersenbloeding doen, of een gezichtsverbrijzeling hebben en waarbij dit werkelijk een ongeluk is (auto-ongevallen etc). Dat vind ik dan net iets anders dan wanneer bv. iemand een ander zou willen vermoorden en hij zich daarbij per ongeluk verwond. Stel je voor dat jij in de plaats van het paard was, en je je verweerde waardoor je hem het ziekenhuis in sloeg. Dan zou je er waarschijnlijk ook niet om lachen, maar zou je dan niet enorm opgelucht zijn? Dit paard kon ook niet anders dan gewoon schoppen... Misschien gaan sommige uitspraken hier wel te ver, maar voor mijn part mogen ze pedofielen/verkrachters/moordenaars toch ook wel een kenteken geven, zodat ze door de maatschappij compleet worden verstoten. Met zo'n mensen wil ik dan toch wel nog eens gaan lachen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:30

Waarom doet men in deze zaak zo moeilijk?Dit is geen ongeluk maar verdiende loon! _-:(
Dit is ook absoluut niet te vergelijken met iemand die een ongeluk heeft gehad :n .Dit had die dader ook zelf kunnen vooruitzien.
Had ie maar niet op een paard maar op een stoel moeten gaan zitten. :+ }>

CenturyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:35

Elixir schreef:
Ik denk, zoals eerder gezegd werd, dat je dit wel zou aannemen moest het dichter bij je bed zijn. Nu is dit maar andermans zaak, en was het ook niet jou paard bv. Maar ik weet als dit gebeurd bij mijn paard en hij geeft hem een schop, dan zou ik daar écht niet om geven.

Zoals ik al zei vind ik dat moeilijk te zeggen hoe ik daar op zou reageren, omdat ik het gelukkig niet mee heb hoeven maken. Ik gok dat ik wel heftiger zou reageren idd.

Elixir schreef:
Stel je voor dat jij in de plaats van het paard was, en je je verweerde waardoor je hem het ziekenhuis in sloeg. Dan zou je er waarschijnlijk ook niet om lachen, maar zou je dan niet enorm opgelucht zijn? Dit paard kon ook niet anders dan gewoon schoppen... Misschien gaan sommige uitspraken hier wel te ver, maar voor mijn part mogen ze pedofielen/verkrachters/moordenaars toch ook wel een kenteken geven, zodat ze door de maatschappij compleet worden verstoten. Met zo'n mensen wil ik dan toch wel nog eens gaan lachen.

Ik zou zeker opgelucht zijn ja. Paard is ook zeker in zijn recht. Maar idd, ik vind dat sommige uitspraken hier een beetje ver gaan.

@funnyhorses: men doet helemaal niet moeilijk hoor, dit heet gewoon discussiëren, is helemaal niets mis mee! Ik zie iig geen problemen :)
En ja, hij had dit wel aan moeten zien komen ja. Mensen kunnen zeer walgelijk zijn.

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:45

Ik kan alleen maar zeggen: Top Merrie... *\o/*

Opsluiten helpt niks bij dit soort gare types en ik hoop dat die gozer, als hij uberhaupt volledig gezond uit ziekenhuis komt, zijn les geleerd heeft.

VLIMBOS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:46

GATVER!

Ik wist niet eens dat je de botten in je hoofd wel kón breken... :')

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:47

Kitten84 schreef:
Ik kan alleen maar zeggen: Top Merrie... *\o/*

Opsluiten helpt niks bij dit soort gare types en ik hoop dat die gozer, als hij uberhaupt volledig gezond uit ziekenhuis komt, zijn les geleerd heeft.

Amen!

Ik zie hem al lopen,voor de rest van zn leven met een hoefijzer op sn smoelie _O- :Y) hahahaha
Tja leg dan maares uit hoe je daaraan komt! :P _O-

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:49

VLIMBOS schreef:
GATVER!

Ik wist niet eens dat je de botten in je hoofd wel kón breken... :')

hahaha ik ook niet :')