net goed gore smeerlap !
wat denkt ie wel niet ! hoe haalt ie het in z'n hoofd...
die is gestoord...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Century schreef:Ben ik de enige die hier niet om kan lachen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk en walgelijk van de man, hoe kan je zoiets uberhaupt bedenken... dat is niet goed te praten; ik kan er echt niet bij dat mensen zulke dingen doen.
Maar ik zou niet zomaar iemand een compleet verbrijzeld gezicht en hersenbloeding toewensen. Of ben ik dan te zachtaardig?
*Is bang heel Bokt over zich heen te krijgen*![]()
DeadxStar schreef:Century schreef:Ben ik de enige die hier niet om kan lachen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk en walgelijk van de man, hoe kan je zoiets uberhaupt bedenken... dat is niet goed te praten; ik kan er echt niet bij dat mensen zulke dingen doen.
Maar ik zou niet zomaar iemand een compleet verbrijzeld gezicht en hersenbloeding toewensen. Of ben ik dan te zachtaardig?
Goh, ik vond t al lang duren, voordat er zo'n reactie kwam
Een verbrijzeld gezicht en een hersenbloeding wens je niet zomaar iemand toe nee. Maar zo iemand? Ja daar kan ik echt geen medelijden mee hebben. Een dier verkrachten, dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Hij heeft er waarschijnlijk wel van geleerd.
Net als dat ik er geen medelijden mee zou hebben, als dit bij een pedofiel gebeurd etc.
Stierenvechters inderdaad ook. Die mogen van mij op de hoorns gespiesd worden.
Ik snap dan ook niet dat jij niet kan lachen als bepaalde mensen in het ziekenhuis belanden. Stel je kind wordt verkracht, of jijzelf, of een ander iemand die dierbaar voor je is. En dan zou jij niet lachen als diegene in het ziekenhuis beland? Nou ik wel hoor.
Met mensen die dieren mishandelen/verkrachten, mensen die kinderen verkrachten (of sowieso mensen verkrachten, jong of oud), etc etc, daar kan ik écht geen medelijden mee hebben. Waarom zou ik??
Kijk, is het inderdaad dat iemand gewoon in het land loopt, of het paard aan het poetsen is (ik zeg maar wat), en diegene krijgt een trap. Ja tuurlijk heb ik daar dan medelijden mee, diegene verdient het dan niet, die doet niks verkeerds.
@ suprise: Dat vind ik nogal hypocriet. Hier kan je niet om lachen, maar als hij in zn zaakie was getrapt (wat overigens dan ook genoeg na problemen geeft, onvruchtbaar etc), dan wel?
DeadxStar schreef:Century schreef:Ben ik de enige die hier niet om kan lachen?
Goh, ik vond t al lang duren, voordat er zo'n reactie kwam
Een verbrijzeld gezicht en een hersenbloeding wens je niet zomaar iemand toe nee. Maar zo iemand? Ja daar kan ik echt geen medelijden mee hebben. Een dier verkrachten, dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Hij heeft er waarschijnlijk wel van geleerd.
Net als dat ik er geen medelijden mee zou hebben, als dit bij een pedofiel gebeurd etc.
Stierenvechters inderdaad ook. Die mogen van mij op de hoorns gespiesd worden.
Ik snap dan ook niet dat jij niet kan lachen als bepaalde mensen in het ziekenhuis belanden. Stel je kind wordt verkracht, of jijzelf, of een ander iemand die dierbaar voor je is. En dan zou jij niet lachen als diegene in het ziekenhuis beland? Nou ik wel hoor.
Met mensen die dieren mishandelen/verkrachten, mensen die kinderen verkrachten (of sowieso mensen verkrachten, jong of oud), etc etc, daar kan ik écht geen medelijden mee hebben. Waarom zou ik??
Kijk, is het inderdaad dat iemand gewoon in het land loopt, of het paard aan het poetsen is (ik zeg maar wat), en diegene krijgt een trap. Ja tuurlijk heb ik daar dan medelijden mee, diegene verdient het dan niet, die doet niks verkeerds.
@ suprise: Dat vind ik nogal hypocriet. Hier kan je niet om lachen, maar als hij in zn zaakie was getrapt (wat overigens dan ook genoeg na problemen geeft, onvruchtbaar etc), dan wel?
Elixir schreef:Ik denk, zoals eerder gezegd werd, dat je dit wel zou aannemen moest het dichter bij je bed zijn. Nu is dit maar andermans zaak, en was het ook niet jou paard bv. Maar ik weet als dit gebeurd bij mijn paard en hij geeft hem een schop, dan zou ik daar écht niet om geven.
Elixir schreef:Stel je voor dat jij in de plaats van het paard was, en je je verweerde waardoor je hem het ziekenhuis in sloeg. Dan zou je er waarschijnlijk ook niet om lachen, maar zou je dan niet enorm opgelucht zijn? Dit paard kon ook niet anders dan gewoon schoppen... Misschien gaan sommige uitspraken hier wel te ver, maar voor mijn part mogen ze pedofielen/verkrachters/moordenaars toch ook wel een kenteken geven, zodat ze door de maatschappij compleet worden verstoten. Met zo'n mensen wil ik dan toch wel nog eens gaan lachen.
Kitten84 schreef:Ik kan alleen maar zeggen: Top Merrie...![]()
Opsluiten helpt niks bij dit soort gare types en ik hoop dat die gozer, als hij uberhaupt volledig gezond uit ziekenhuis komt, zijn les geleerd heeft.