Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
adoratie schreef:hmm.. hier groeien de tarwe en spelt anders wel gemakkelijk mijn hoofd te boven en ik ben 1m70.. zoveel zal het dus niet schelen van die 2m ..
je kan idd niet alle gangbare of bioboeren over 1 kam scheren, maar toch zitten de gangbare veelal achter hun computer de cijfertjes na te kijken terwijl een BD-boer naar de planten staat te staren en dat kan je niet ontkennen!
mirgino schreef:adoratie schreef:hmm.. hier groeien de tarwe en spelt anders wel gemakkelijk mijn hoofd te boven en ik ben 1m70.. zoveel zal het dus niet schelen van die 2m ..
je kan idd niet alle gangbare of bioboeren over 1 kam scheren, maar toch zitten de gangbare veelal achter hun computer de cijfertjes na te kijken terwijl een BD-boer naar de planten staat te staren en dat kan je niet ontkennen!
dan zou ik daar graag een foto van zien, hier staat het graan op misschien 60cm [ als het al zo hoog staat ]en veel hoger zal het niet worden.
ik heb nog nooit graan gezien wat boven mijn hoofd groeit , wel mais word zo hoog
misschien ben je in de war met dat?
balloon schreef:Wat zijn er trouwens belachelijke prijzen! Wij blijven na het verhogen van het stalgeld nog onder de 150 euro. Ruime boxen, weidegang, kuilvoer, stro, ontwormen, krachtvoer en buitenbak met verlichting inbegrepen. Paarden worden buiten gezet 's ochtends en in de koudere maanden ook weer door ons binnen gezet.
Excl. Uitmesten. Daar vragen we 50 euro p.m. voor. Bij enkele keer niet aanwezig doen we t voor niks.
balloon schreef:Voor de klagende eigenaren die hun viervoeter bij iemand in pension hebben: Wees blij dat er plaatsen zijn waar je je paard kan stallen, anders kon je niet eens een paard bezitten.