Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essiedepessie schreef:Ik sta ook niet per definitie aan "jullie" kant van de discussie.
Nee ik vind het craig filmpje geen fijn beeld geven en ik word er ook niet blij van.
Maar het is epona tv, en dus behoorlijk selectief en suggestief camera en montage werk.
essiedepessie schreef:Nogmaals, ik keur het niet goed, ik vind dat staan in de beugels en zoveel mogelijk kracht zetten om haar in haar waffel te trekken ook geen schoonheidsprijzen verdienen.
Maar, en nu even heel eerlijk, is het jullie nooit overkomen dat je in je woede eens dingen hebt gedaan bij je paard waar je snachts nog wel een uurtje over wakker hebt gelegen?
Hier komen grote geldbedragen bij kijken, en de druk is dus vele male hoger...
nog een keer, ik vind het niet mooi, en vind ook niet dat het zo hoort.
Jaycee_ schreef:Ik snap ook niet wat er mis is met de spin van Rieky of het fencen.
Niet dat ik het getrek van Craig goedkeur hoor...
Charique schreef:ik vind elke sport op topniveau walgelijk en de spullen die ze bij western rijden gebruiken zijn te gek voor woorden die stangen en die achterlijke sporen en ze gebruiken het echt wel hoor, ben ook geen fan van reining dat vind ik een achterlijke sport en is eigenlijk gewoon je paard slijten!
bij elke tak op top niveau gaat het paarden welzijn naar beneden dat komt door geld en vooral ego!
Ben ook meteen genezen van die Rieky Young bah is gewoon mishandeling beide fimpjes en als is het maar 3 min is naar mijn mening 2 min en 58 sec teveel.
Elliebelle schreef:Jaycee_ schreef:Ik snap ook niet wat er mis is met de spin van Rieky of het fencen.
Ben ik helemaal met je eens. Rieky rijdt haar paard netjes en spint rustig, nog niet eens op top snelheid. En ze weet ook heus wel wanneer het paard genoeg gedraait heeft, en dit is niet de eerste keer dat ze hem spint, het paard is er op getraint.
Het fencen wordt wel erg aangedikt over hoe dramatisch het wel niet is, de meeste mensen die hier reageren hebben zelf nog nooit op een reiner gezeten en weten hoe die kan reageren.
Craig is even hard voordat hij de ring in gaat, dit vind ik ook geen fijn beeld, maar voor de mensen die niet weten waarom hij dit doet, hij wil het paard wakker maken en zorgen dat hij volledig op hem let. Maar dat had ook iets zachter gekunt natuurlijk...
Wel erg jammer ook dat er geen beelden getoont worden van mensen die wel correct rijden en hoe zij hun spins of rundowns rijden.
mika11 schreef:Het spinnen gaat zo lang achter elkaar door?
essiedepessie schreef:Nogmaals, ik keur het niet goed, ik vind dat staan in de beugels en zoveel mogelijk kracht zetten om haar in haar waffel te trekken ook geen schoonheidsprijzen verdienen.
Maar, en nu even heel eerlijk, is het jullie nooit overkomen dat je in je woede eens dingen hebt gedaan bij je paard waar je snachts nog wel een uurtje over wakker hebt gelegen?
Hier komen grote geldbedragen bij kijken, en de druk is dus vele male hoger...
nog een keer, ik vind het niet mooi, en vind ook niet dat het zo hoort.
Jaycee_ schreef:Ik snap ook niet wat er mis is met de spin van Rieky of het fencen.