Mijn god...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sporter schreef:Ik heb hem jaren geleden regelmatig bij stefan in training gezien. En toen zat HP er ook al achteraan maar er zat een contract op
Ik was toen van mening en dat ben ik nog steeds dat het 1 van de beste paarden is die er in NL en Belgie rondlopen.
Adil schreef:Ik lach me echt dood om sommige reacties!![]()
Mijn god...Komt tijd, komt Totilas...Wacht nou maar gewoon af....En wie weet wie weet, misschien is Schockemöhle al bezig Toot voor het dubbele aan een rijke Amerikaan te verkopen
![]()
En wordt daarom alles uitgesteld.
CleovG schreef:Wat een gedoe weer rondom de foto's van Rath en Totilas. Ik denk dat iedereen die een hoog opgeleid paard over heeft genomen van een andere ruiter wel weet dat het heel moeilijk is om een combinatie te vormen. Iedereen heeft een eigen rijstijl en dat duurt wel een tijdje voordat je een echte combinatie gevormd hebt die elkaar feilloos aanvoelt. Daarbij zal geen enkel paard onder een andere ruiter hetzelfde lopen als voorheen. Dat wil nog niet zeggen dat het slechter is, maar wel anders.
Ik snap heel goed dat Rath liever nog even wacht met op wedstrijd gaan, als het nog niet helemaal fijn gaat, kun je in dit geval beter even wachten.
Ik wens hem heel veel succes met Totilas en hoop dat hij ondanks al het commentaar toch kan genieten van deze kans.
easygoing schreef:Punt is dat de nu getoonde foto's eigenlijk allemaal slechte momentopnames zijn dus eigenlijk?
Hoe graag ik dat ook geloven wil kan ik me gewoon niet voorstellen dat Arnd de slechte foto's plaatst ipv van de goede. Plus nog het feit dat Totilas er gewoon alles behalve florisant uit ziet en dat heeft bar weinig met de foto's te maken.