Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:58

Ik lach me echt dood om sommige reacties! _O-

Mijn god... :') Komt tijd, komt Totilas...Wacht nou maar gewoon af....En wie weet wie weet, misschien is Schockemöhle al bezig Toot voor het dubbele aan een rijke Amerikaan te verkopen :D :+ En wordt daarom alles uitgesteld.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:00

sporter schreef:
Ik heb hem jaren geleden regelmatig bij stefan in training gezien. En toen zat HP er ook al achteraan maar er zat een contract op :D
Ik was toen van mening en dat ben ik nog steeds dat het 1 van de beste paarden is die er in NL en Belgie rondlopen.

Precies en daarom ben ik er heel nieuwsgierig naar wat er mee gaat gebeuren, het zou zo maar een van de paarden voor de OS kunnen zijn, de leeftijd heeft hij. Of het HP of Ed is maakt dan ook niet zoveel uit. Ze hebben hem tot op heden geen van beiden op hun site staan :D

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:00

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:03

O ja Ed heeft een andere hengst met een Belgische naam
Lissaro van de Helle :o

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:08

Veulen84 schreef:
manic schreef:
Of was deze foto al eens geplaatst?
Afbeelding

http://www.ndr.de/regional/niedersachse ... iginal.jpg

Is dat Totilas? Wat een raar beeld... Of is ie echt zo ingezakt?

Soort gelijke foto van jaar geleden toont toch heel anders:
Afbeelding

Is dit echt wel hetzelfde paard? Ik betwijfel het, die op de bovenste foto heeft geen wit op het achterbeen.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:09

Adil schreef:
Ik lach me echt dood om sommige reacties! _O-

Mijn god... :') Komt tijd, komt Totilas...Wacht nou maar gewoon af....En wie weet wie weet, misschien is Schockemöhle al bezig Toot voor het dubbele aan een rijke Amerikaan te verkopen :D :+ En wordt daarom alles uitgesteld.

Hahaha :') das ook nog een mogelijkheid...

Floor_x

Re: Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:09

@Aerdenhout, ja het is dezelfde... Alleen heeft hij op foto 1 springschoenen rondom

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:10

aerdenhout1 schreef:
Is dit echt wel hetzelfde paard? Ik betwijfel het, die op de bovenste foto heeft geen wit op het achterbeen.

Zijn de springschoenen...

Is gewoon een zwaar waardeloze foto

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:12

aerdenhout1 schreef:

.. mooie grijze bandages...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:12

Absoluut een slechte foto, maar het zegt toch ook wel wat als je zijn aftekeningen moet checken om het zeker te weten...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:14

manic schreef:
Absoluut een slechte foto, maar het zegt toch ook wel wat als je zijn aftekeningen moet checken om het zeker te weten...

Dat is te bizar voor woorden natuurlijk. Voorheen zouden we Totilas er uit duizenden andere paarden zonder enige twijfel uitgepikt hebben.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:14

En het zijn dan wel slechte foto's.
Maar vind het beeld op de foto's van Arnd ook niet geweldig...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:16

Dat is het zeker niet en juist van foto's die Arnd maakt zou je toch moeten verwachten dat hij echt alleen de beste publiceert en als dit de beste zijn dan zegt dat mij nu genoeg.

vlooike

Re: Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:19

We gaan het afwachten ofdat Rath met Totilas op de wedstrijden gaat schitteren. En hoe het Totilas bij Edward zou zijn vergaan als hij hem nu nog te rijden had, is ook speculeren. Voor hetzelfde geld had Totilas zijn hoogtepunt met Edward Gal al bereikt en was hij voor de a.s. O.S. al in de staak gegaan.
Ik kan goed begrijpen dat Visser hem op zijn hoogtepunt verkocht heeft.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:27

Ik begrijp jouw post niet helemaal Adil. Dat je met foto's ruiters kan maken of breken ben ik met je eens maar vanwaar deze foto's?

Edit:He waar is jou post nou gebleven?

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:29

Adil schreef:
aerdenhout1 schreef:

Zijn de springschoenen...

Is gewoon een zwaar waardeloze foto

Zijn die er dan? Ik dacht dat het altijd ruiter fouten waren _O-

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:30

Ja het is de ruiter of de fotograaf :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:33

Ruiter zit als een zoutzak......oeps.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:34

Punt is dat de nu getoonde foto's eigenlijk allemaal slechte momentopnames zijn dus eigenlijk?
Hoe graag ik dat ook geloven wil kan ik me gewoon niet voorstellen dat Arnd de slechte foto's plaatst ipv van de goede. Plus nog het feit dat Totilas er gewoon alles behalve florisant uit ziet en dat heeft bar weinig met de foto's te maken.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 04-05-11 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:35

toch leuk als er mensen met kennis van zaken discussiëren... ziek word ik er van... heb al spijt dat ik per ongeluk op dit topic ben gestoten...

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:51

Wat een gedoe weer rondom de foto's van Rath en Totilas. Ik denk dat iedereen die een hoog opgeleid paard over heeft genomen van een andere ruiter wel weet dat het heel moeilijk is om een combinatie te vormen. Iedereen heeft een eigen rijstijl en dat duurt wel een tijdje voordat je een echte combinatie gevormd hebt die elkaar feilloos aanvoelt. Daarbij zal geen enkel paard onder een andere ruiter hetzelfde lopen als voorheen. Dat wil nog niet zeggen dat het slechter is, maar wel anders.

Ik snap heel goed dat Rath liever nog even wacht met op wedstrijd gaan, als het nog niet helemaal fijn gaat, kun je in dit geval beter even wachten.

Ik wens hem heel veel succes met Totilas en hoop dat hij ondanks al het commentaar toch kan genieten van deze kans.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:51

s0173957 schreef:
toch leuk als er mensen met kennis van zaken discussiëren... ziek word ik er van... heb al spijt dat ik per ongeluk op dit topic ben gestoten...

Heel verstandig om weg te blijven dan ;)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:55

CleovG schreef:
Wat een gedoe weer rondom de foto's van Rath en Totilas. Ik denk dat iedereen die een hoog opgeleid paard over heeft genomen van een andere ruiter wel weet dat het heel moeilijk is om een combinatie te vormen. Iedereen heeft een eigen rijstijl en dat duurt wel een tijdje voordat je een echte combinatie gevormd hebt die elkaar feilloos aanvoelt. Daarbij zal geen enkel paard onder een andere ruiter hetzelfde lopen als voorheen. Dat wil nog niet zeggen dat het slechter is, maar wel anders.

Ik snap heel goed dat Rath liever nog even wacht met op wedstrijd gaan, als het nog niet helemaal fijn gaat, kun je in dit geval beter even wachten.

Ik wens hem heel veel succes met Totilas en hoop dat hij ondanks al het commentaar toch kan genieten van deze kans.

Punt is dat hij niet kan blijven wachten anders gaat het hele seizoen aan hem voorbij, en dat was nooit de bedoeling toen hij wel even dacht zichzelf naar een hoge plaats, zeg eerste plaats, te rijden.

mistral19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 14:59

easygoing schreef:
Punt is dat de nu getoonde foto's eigenlijk allemaal slechte momentopnames zijn dus eigenlijk?
Hoe graag ik dat ook geloven wil kan ik me gewoon niet voorstellen dat Arnd de slechte foto's plaatst ipv van de goede. Plus nog het feit dat Totilas er gewoon alles behalve florisant uit ziet en dat heeft bar weinig met de foto's te maken.

Amen _/-\o_

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 15:01

De foto´s van Arnd vind ik echt een heel ander beeld geven dan die Duitse foto´s... Hopen dat de werkelijkheid op dit moment meer in die richting is, dan het beeld dat de Duitse foto´s geven.
En niemand beweert dat zo´n paard overnemen makkelijkis volgens mij, meer dat men schrikt van de foto´s en dat het jammer is dat zo´n goede combinatie uit elkaar is, en dat een klik heel belangrijk is als je in de top mee wilt rijden. De meesten wachten vast met spanning af op de eerste start, of nieuwe trainingsbeelden.
want ja, met foto´s kun je iemand maken of breken vanwege de momentopnames en de kwaliteiten van de fotograaf om te zien wat een goede en wat een slechte paarden(sport)foto is.