Janine1990 schreef:Malakay schreef:In februari 2008 krijg je een ongeval en dan vraag je pas een schade vergoeding in 2011??
Dat hij zijn "huis" nu moet verkopen is natuurlijk vervelend maar was misschien niet nodig als hij eerder had gehandeld. Dat "hij" zo'n groot bedrag eist komt waarschijnlijk bij zijn advocaten weg. Die gokken hoog om er zo veel mogelijk uit te halen. Het is wel even slikken als je 4.435.385 euro hoort, ben benieuwd hoeveel hij aan het einde echt krijgt en wat hij ervan overhoud als hij zijn advocaten heeft betaald (want die rekening blijft groeien).
Enig idee hoelang het duurt voor je een rechtszaak afgehandeld hebt? Heeft geen prioriteit gehad.
Sander V. is ook pas na 11 maanden ofzo berecht.
@ Malakay
Hij vraagt niet pas de schade op in 2011. Dat lijkt er misschien op, maar wij lezen hier maar een klein stukje. De eerste rechtzaak was in september 2008 en dan na een uitspraak gaat het balletje rollen.
Ga nu een na als het jezelf zou betreffen, dan wil je ook het onderste uit de kan, zeker als je blijvend invalide wordt.
Je zal eerst zelf iets moeten ervaren. En deze eis en het geld is voornamelijk smartegeld, waar die man niet echt op zat te wachten, maar het maakt zijn leven natuurlijk wel enigszins dragelijker.
Wat als die man nu dag en nacht barst van de pijn? Nou tegen pijn weegt niets op, dus sta a.u.b. niet zo snel met een oordeel klaar en jij bent nog geen 62, ik ook niet, maar laten we zeggen op een rotmanier "je bent dan sowieso al in een ontbindende staat". Daarmee bedoel ik dat je botten ook brozer worden (ik weet echt niet hoe je brozer schrijft, maar daar draait het niet om).
En rechtzaken zoals deze, wat Janine ook zegt Malakay, die zijn niet zo maar beslecht.

?
want je blaft nog al een hoop tegen andere bokkers.