hoe die mensen nog vrij kunnen zijn he?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
NRPSbokker schreef:ginouque schreef:@NRPSbokker , zoeits dacht ik al.
ze vonden het allemaal een rare man in borculo, schreeuwen en doen. en stinken naar alcohol.
degene die altijd de contracten rond brengt ken ik , ze zei ook dat het een rare man was.
jaa naja wij kregen kaartjes van hem en dan kon hij met ons meerijden. Indd 12 uur zat hij aan de biertjes en wij aan een patatje haha.
Hij ging later ook naar de VIP zomaar zonder kaartje en toen zijn wij zonder hem weggegaan hahaha engerd! Week later kwamen mensen van een veulen dat hij had gekochtbij ons langs omdat wij uitleg enzo konden geven mensen waren erg blij dat het nog niet zo ver was gekomen! Zelf ook evaringen gehad met hem?
aquafan2 schreef:Ik vraag mij af wat hun drijfveer is om deze dingen te doen en of er niets persoonlijke problemen achter zitten.
Janine1990 schreef:aquafan2 schreef:Ik vraag mij af wat hun drijfveer is om deze dingen te doen en of er niets persoonlijke problemen achter zitten.
Als er persoonlijke problemen achter zitten, vraag ik me nog af hoe gehersenspoeld je bent, dat je dit soort dingen zijn. In Nederland heb je qua sociale zekerheid en gezondheidszorg niets te klagen, ook zonder geld...
aquafan2 schreef:Je eerste zin snap ik niet sorry. Wat ze doen is zeker niet normaal maar ik geloof altijd nog wel redelijk in de goedheid van mensen en dat een kat in het nauw rare sprongen maakt, de moeder zag er ook echt volkomen uitgeblust en doodmoe uit..
LindyH schreef:Het zijn waarschijnlijk mensen die paarden 'sparen' en er uit liefde voor de dieren nooit eentje weg kunnen doen. Of ze hebben allerlei grootse plannen waar nooit iets van terecht komt.
Ik ken meer van dat soort mensen, ook bij wie het tot financiële problemen lijdt, maar de meeste komen op een gegeven moment wel tot inzicht. Bij deze mensen duurt dat blijkbaar extreem lang.
Fleurtje100 schreef:Maar ze hebben wel behoorlijk wat te besteden, aangezien ze uiteindelijk de meeste grote bedragen toch afbetaald hebben en het wel een paar maanden volhouden om voor 10 paarden stalling te betalen. Dat gaat met een normaal salaris niet. Bovendien kon die moeder wel voor 8 paarden zorgen, en die dochter zoveel paarden rijden, wat toch ook lastig is naast een fulltime baan. Vraag me echt af waar dat geld dan vandaan komt.
aquafan2 schreef:of misschien is de vader van de dochter wel rijk.
Roka schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de reactie van het vrouwtje dat door hen gestopt is ,ook wat overdreven vind hoor!
Snap best dat je heel pissed wordt en dat je er een goede les uithaalt, maar om gelijk met je bedrijf te stoppen???
Dan stond ze voorheen ook niet al te sterk in je schoenen!
Maar goed schofterig is het wel!