Olympia96 schreef:Mooi zeg! Hij kan ook al telgangen(eerste filmpje)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SanderD schreef:Op dat laatste filmpje op de vorige pagina laat hij werkelijk al een goede piaffe zien.
Hij mag wel nog flink wat sterker worden in de overgang naar passage, want daar valt hij wat weg, maar ik ben onder de indruk van wat hij nu al laat zien. Ben eigenlijk benieuwd wat hij tot nu toe onder zijn oude eigenaar al gereden heeft, even opzoeken.
vur schreef:Ik heb het interview gezien op nos.nl. Ik zou ook wel weten waaraan ze merkt dat het een goed paard is voor haar, maar daar gaf ze geen antwoord op. Behalve dan natuurlijk dat het een gevoel is. Verder wel leuk hoor.
Cyruss_ schreef:vur schreef:Ik heb het interview gezien op nos.nl. Ik zou ook wel weten waaraan ze merkt dat het een goed paard is voor haar, maar daar gaf ze geen antwoord op. Behalve dan natuurlijk dat het een gevoel is. Verder wel leuk hoor.
Leuk dat je dus centen genoeg hebt om op 'gevoel' een paard kopen.. (moet zeggen hij is wel bloedmooi!!)
Ben nu wel heel benieuwd hoe Upido het onder haar gaat doen. Vind het leuk dat ze gewoon nog even gaat in de dressuur.
Mooi interview trouwens!
Cyruss_ schreef:vur schreef:Ik heb het interview gezien op nos.nl. Ik zou ook wel weten waaraan ze merkt dat het een goed paard is voor haar, maar daar gaf ze geen antwoord op. Behalve dan natuurlijk dat het een gevoel is. Verder wel leuk hoor.
Leuk dat je dus centen genoeg hebt om op 'gevoel' een paard kopen.. (moet zeggen hij is wel bloedmooi!!)
Ben nu wel heel benieuwd hoe Upido het onder haar gaat doen. Vind het leuk dat ze gewoon nog even gaat in de dressuur.
Mooi interview trouwens!