Tja, ik werk geen 40 uur (werk parttime), maar heb wel een jong kind, ben alleenstaand moeder (en geloof me, dat is een baan van meer dan 40 uur

), ik studeer, ik sport, ik heb een druk sociaal leven, heb nog andere hobbies en bezigheden en heb een paard buiten staan, waar ik nu met dit weer toch niets mee kan doen (de bakken zijn een oceaan).
Heb tijd genoeg om voor hem te zorgen, hoor, kwestie van strakke planning elke dag. Kom net bij hem vandaan, was in een uurtje klaar. En straks als het mooie weer weer komt, ben ik er langer (daar kijk ik erg naar uit trouwens!!!).
Nou heb ik het geluk dat de stallingsbazen het ruwvoer 2x per dag aanvullen, maar daar betaal ik ook voor.
Ik denk dus niet dat je kunt zeggen dat iemand die fulltime werkt (of wat dan ook) er niet voor kan zorgen. Juist als je paard buiten staat, heb je minder zorgen. Dat zie ik meteen al als ik mijn situatie vergelijk met vriendinnen die hun paard op stal hebben staan. Wat een drama is dat, zeg...... Met als gevolg dat die paarden dus soms per dag een wandelingetje met het baasje mogen maken (is leuk, maar veel te weinig beweging in mijn ogen) of gewoon een dag (of langer) binnen staan!!!