Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elibeest schreef:Wel waren bijna alle zielige beelden, beelden uit het buitenland. Paard dood op de stoep was usa en pony met door gegroeide hoeven was engeland
Varekaj schreef:Ik wil gerust mijn paard met een maatje zetten, maar dan mag ik wel redelijk zeker zijn dat de 2e in frut en tot moes gemept van de weide afkomt.
Citaat:Wat met de mensen die 1 paard perfect konden onderhouden, 24/7 weidegang bieden, maar de tijd/centjes niet hebben voor een 2e? Moeten al die paarden dan verkocht worden?
joyce_eddy schreef:Ik snapte 1 ding niet helemaal er werd iets gezegd over paarden niet alleen mogen houden.
bedoelen ze nu dat een paardeneigenaar 2 paarden moet houden? omdat die er anders niet genoeg verstand van heeft?
of dat je bijvoorbeeld een paard niet alleen op wei mag hebben!
en een diploma, hoe willen ze dat allemaal checken?? bovendien is het weer geld inning!! geen wonder dat de paardenwereld opz ijn reed ligt!! maar met dit soort fratzen, wordt het alleen maar erger!
voorbeeld: wormenkuren alleen nog maar krijgen als de DA langs komt! willen ze er ook in krijgen, gevolg: mensen gaan niet meer ontwormen want je hebt geen kuurtje meer voor 10 euro, want da moet komen (27.50 visite kosten) vervolgens een mestonderzoek (weet ik hoe duur) en dan nog je wormenkuur!
is toch niet leuk meer:S
_XrebekahX_ schreef:er zaten wel allemaal hele zielige foto's tussen enzo. Maar dat het niet meer is toegestaan om maar 1 paard te houden dat vind ik wel overdreven. Als iemand nou niet genoeg geld heeft voor 2.. En als je paard nou niet samen kan met een ander heb je weer een probleem. Ik denk dat ze nog wel wat verder meoten kijken achter alleen die 3 puntjes (die op de tv waren)
NienSCHaap schreef:Ja dat is ook zo_XrebekahX_ schreef:er zaten wel allemaal hele zielige foto's tussen enzo. Maar dat het niet meer is toegestaan om maar 1 paard te houden dat vind ik wel overdreven. Als iemand nou niet genoeg geld heeft voor 2.. En als je paard nou niet samen kan met een ander heb je weer een probleem. Ik denk dat ze nog wel wat verder meoten kijken achter alleen die 3 puntjes (die op de tv waren)
Ja alleen jammer dat de foto's over het algemeen niet nederlands waren maar USA, England enzo.
_XrebekahX_ schreef:NienSCHaap schreef:Ja dat is ook zo
Ja alleen jammer dat de foto's over het algemeen niet nederlands waren maar USA, England enzo.
Cuubje schreef:Heb laatst ook heel erg gelachen om een artikel in de hoefslag van de FNRS, er stond een artikel in, waarin stond dat een pensionstal geweldig was. Want bij particulieren stonden paarden en pony's alleen, stonden ze in een modderig weiland en dit was zo zielig. Dus de FNRS adviseerde, bij aanschaf van een pony/paard contact op te nemen met een FNRS stal, zodat je dier een geweldig leven tegemoet gingKom op........
patricia6 schreef:En wie gaat dit allemaal controleren?
Er zijn genoeg stallen waar de paarden niet naar buiten komen.
En manege's waar meerdere pony's/paarden in 1 stal staan.
Ik ben ervoor om paarden en pony's zoveel mogelijk buiten te doen dat is zeker.
Maar die controle daar heb ik een hard hoofd in.