ERRRR is er 1 jarig HOERA HOERA! Dat kun je wel zien dat is BOOOOOKT! Dat vinden we allen zo prettig jaja! En daarom zingen we blij-blij-blij Bokt leeeeve lang, HOERA HOERA! Bokt leeeeve la-hang HOERA HOERA! Bokt leeeeve lang, HOERA HOERA!
LANG ZAL BOKT LEVEN, LANG ZAL BOKT LEVEN, LANG ZAL BOKT LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLOOOOORIIIIIAAAAAA, IN DE GLOOOORIIIIIAAAA!
En dan ben ik nog niet eens een Bokker sinds de eerste dag. Officieel net na middernacht aangemeld op 10 januari, dat weet ik nog wel. Daarmee dus wel de eerste van de tweede dag.
Gefeliciteerd BOKT een mooie datum!! Ik ga heel hard meevieren;)
Cyntje
Geplaatst: 09-01-11 01:07
Karin schreef:
Gefeliciteerd Bokt!
Tien jaar, een eeuwigheid.
En dan ben ik nog niet eens een Bokker sinds de eerste dag. Officieel net na middernacht aangemeld op 10 januari, dat weet ik nog wel. Daarmee dus wel de eerste van de tweede dag.
Dan heeft jouw kiwi ook wel een ballon verdient
ThePast03
Geplaatst: 09-01-11 01:08
Voor iedereen op Bokt, zwart, groen, geel, paars, rood of blauw: Van harte gefeliciteerd
Ik vind het prachtig om te zien hoe mensen door de jaren heen voor elkaar klaar hebben gestaan. Er komt steeds meer kritiek op de grootte van bokt, het mod-beleid, het afkraken van mensen etc. Maar als ik zie hoe mensen keer op keer weer voor elkaar klaar staan, dan ontroerd me dat. Dit kan heel persoonlijk 1 op 1 zijn, dit kan iets groter zijn in een apart topic, maar ook de grote acties die keer op keer opgezet werden. De (e-)knuffels die uitgedeeld werden, de spullen die verzameld werden, de lieve woorden die voorbij kwamen. Alles bij elkaar, maakt bokt ook compleet.
Allemaal gefeliciteerd, zet de positieve lijn door en geniet van elkaar en van bokt.