Ik word hier zo kwaad om. Het is maar goed dat ik die mensen hier niet tegen kom had ze helemaal in elkaar geslagen.. Hier mag zeker een straf van 5 jr op staan. Het liefst nog hoger !.
sprietje09
Geplaatst: 03-01-11 09:31
Jolliegirl schreef:
ZOT!
Hoé haal je dit in godsnaam in je botte kop?? Steekje los ofzo???
Gatverdamme !
stekjes noem het maar gerust steken laat die jongen(s) maar eens lekker zweten bij de rechter hoop dat ze inzien wat ze gedaan hebben en het nooit meer zullen doen
Arm diertje, de tranen staan me in de ogen. Hoe kunnen mensen zoiets doen met een levend dier? Ik kan het niet begrijpen.
Hopen dat ze de rest van hun leven moeten boeten voor zoiets. Een onschuldig dier.... wat heeft hij hun aangedaan?
jSophiaF
Geplaatst: 03-01-11 09:36
Hij mag dan ook nog een ritje maken achter mijn Nissan ....
Hoe ziek moet je zijn om dit te doen bij een levend wezen ... kan hier zo over worden
Anita67
Geplaatst: 03-01-11 09:40
Hersenloze , zonder gevoel figuren!!! ik kijk geen foto's
simonvpret
Geplaatst: 03-01-11 09:41
Wat zijn er toch een "zieke" mensen in deze wereld, hoe kun je nou zo iets doen ?? Maar die jongen weet dus wel wie de bestuurder was,... is het nou zo moeilijk om een 'broekie' van 17 de naam van de mede dader los te peuteren ?
CoonArt
Geplaatst: 03-01-11 10:05
Wat een stelletje loeders die dit geflikt hebben... ziekelijk gewoon
ArabianRanch
Geplaatst: 03-01-11 10:08
Wederom schaam ik me dat ik mens ben Arm beestje, wat kan dat lieve shetje er aan doen dat ze zo ziek zijn in hun kop ? walgelijk gewoon Maar ik zou ze ook achter de auto knuppen en gassen maar .....
Kun je nog ergens het vervolg lezen ik zou graag willen weten hoe deze pony hersteld.
De daders zullen wel een klein werkstrafje krijgen
jessjuh
Geplaatst: 03-01-11 10:14
als je dat doet moet je echt een leven zoeken arm hengstje het zijn gewoon vieze idioten
NienSCHaap
Geplaatst: 03-01-11 10:19
Nou lekker dan, ik had er vanacht dus overgedroomd en werd van schrik wakker. dat was heel appart en ik dacht echt. "huh droom ik nu over wat er op bokt stond" nou weet ook weer dat het impact maakte
vond die foto gewoon zo zielig die eerste, kan gewoon nog steeds niet met volle verstand begrijpen waarom mensen dat doen. wat is daar de gein van of de bedoeling?
Doodverwensingen opnieuw verwijderd, het modteam snapt heel goed dat de emoties hoog oplopen na het lezen van dit bericht, maar hou het netjes alsjeblieft.
UMayDream
Geplaatst: 03-01-11 10:30
Wat een zieke, achterlijke, gestoorde, idioten!!!!!!!! Ik hoop dat die pony goed hersteld, en dat die achterlijke (ik kan ze niet eens mensen noemen, ze zijn gewoon onmenselijk bezig geweest) idioten minstens 10 jaar cel krijgen