Anky heeft Whizashiningwalla BB gekocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Anky heeft Whizashiningwalla BB gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 18:08

Hij zou sowieso al terug gaan, ze had hem een jaar in bruikleen en toen ging die terug.
Toen die weg was kwamen ze er dus achter dat ze hem wel gingen missen omdat ze er erg gehecht aan zijn.
Daarom hebben ze hem gekocht zei heeft nooit gezegd dat whiz geen kwaliteiten heeft, kenners hebben tegen haar gezegd dat whiz niet genoeg kwaliteiten heeft.
LEZEN. :Z

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 18:10

dat zei ik ook niet ;)
Ik zei dat de kenners dat vinden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 18:21

Fenartoe schreef:
Absoluut ,maar waarom dan eerst haar gevoelens opzij zetten voor de topsport (kenners vonden het paard niet goed genoeg voor haar, dus doet ZIJ hem terug naar de vorige eigenaar) om vervolgens hem terug te kopen omdat ze aan hem gehecht is ? Dat was ze al langer neem ik aan ?

Omdat dat dier zijn prijs waarschijnlijk ietsie hoger ligt dan de gemiddelde prijs en dat thuis effe besproken moest worden?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 18:59

pluisje88 schreef:
GewoonNoor schreef:
Ze schrijft toch duidelijk dat ze veel gehecht is aan het paard? Dus dat zal wel de rede zijn.
Waarschijnlijk koopt ze een ander paard erbij :)

Het is een bedrijf. en in een bedrijf gaat het om geld. Een paard kopen voor veel geld omdat je eraan gehecht bent gaat in een bedrijf niet op. in zon bedrijf is een paard een investering. Geen knuffelbeest

Anky is naast een bedrijf ook nog een mens, waarschijnlijk met een en/of rekening met dr man. Ze kan van dr privegeld toch ook een paard kopen als ze er aan gehecht is :)

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:04

Hartstikke leuk voor Anky!!

flugelkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:37

Wat nou raar? Loop toch niet zo te speculeren en zeiken over anky haar beslissing om whizz tekopen.

En ja mensen met geld komen ook paarden waar niet gelijk een commercieel plan zit.

Sorry maar ik kan zo moe worden v dat gekift op een ander.

Fijne avond

eidi12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:50

effe voor alles wat ik altijd lees op bokt.nl

bla bla bla, ik dacht, bla bla bla hij is niet goed genoeg, bla bla bla, we zitten niet te wachten...., bla bla bla ze zouden, bla bla bla

soms denk ik weleens als ik al die reacties lees, zijn ze nou allemaal jaloers of waarom gaat iemand een positief bericht afkraken, soms snap ik de mens niet meer....

flugelkim, ik ben het helemaal met je eens en het is volgens mij niet alleen over anky maar over meer zaken.
soms denk ik dat mensen die allemaal commentaar maken en idd aan het zeiken zijn niet echt tevreden zijn met hun zelf

mimp3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:52

Amen!!!
eidi12 schreef:

bla bla bla, ik dacht, bla bla bla hij is niet goed genoeg, bla bla bla, we zitten niet te wachten...., bla bla bla ze zouden, bla bla bla

soms denk ik weleens als ik al die reacties lees, zijn ze nou allemaal jaloers of waarom gaat iemand een positief bericht afkraken, soms snap ik de mens niet meer....

flugelkim, ik ben het helemaal met je eens en het is volgens mij niet alleen over anky maar over meer zaken.
soms denk ik dat mensen die allemaal commentaar maken en idd aan het zeiken zijn niet echt tevreden zijn met hun zelf

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:59

Vaak worden berichten misschien negatiever gelezen dan de bedoeling van de poster is.
Vond het alleen raar ,maar wel erg leuk voor haar.
Was gewoon verbaasd :)
Maar wordt dan wel aangenomen dat je door die mening vind dat Anky geen paard mag kopen dat ze leuk vind ?

Op bokt is het trouwens ook andersom.. Een wat minder leuk bericht mag men niet positief op reageren ( Bekend paard is verkocht, maar haal het niet in je hoofd om positief te zijn naar de nieuwe ruiter)

Als er dan mensen reageren op een positief bericht mogen mensen niet negatief reageren.

Dit soort nieuws dingen is vaak persoonsgebonden.
Zolang iedereen netjes naar elkaar blijft is er niks aan de hand lijkt me.

jael89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:02

Wat leuk voor haar? Maar hij is dus voor de kinderen? Hij lijkt me namelijk erg klein voor Anky (kan aan de foto liggen).

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:04

Waar staat dat hij voor de kinderen is ?

Hoe bedoel je wat leuk voor haar ?

Leuk voor haar als in dat ze het paard gekocht heeft , dat bedoel ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:10

jael89 weet niet wat je ervaring is met weternpaarden en dan vooral reining paarden, die zijn altijd "klein".. En worden ook gereden door volwassen mannen :)

en anky, gefeliciteerd met je nieuwe paard :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:34

jael89 schreef:
Wat leuk voor haar? Maar hij is dus voor de kinderen? Hij lijkt me namelijk erg klein voor Anky (kan aan de foto liggen).

:oo ze heeft er zelfs al wedstrijden mee gereden ;)

Jammer van al dat azijn-pissen hier... echt zonde.
Kenners hebben haar afgeraden het paard aan te houden, en daarbij was er sowieso al een retour datum afgesproken.
Wellicht heeft anky rond gekeken en gereden en is toch tot de conclusie gekomen dat ze het advies van de kenners in de wind gaat slaan omdat ze zo'n klik heeft met dit paard?
Of misschien is het gewoon een kwestie van hebbuh hebbuh :Y)
Tsja, als zij en het paard maar gelukkig zijn toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:44

pluisje88 schreef:
GewoonNoor schreef:
Ze schrijft toch duidelijk dat ze veel gehecht is aan het paard? Dus dat zal wel de rede zijn.
Waarschijnlijk koopt ze een ander paard erbij :)

Het is een bedrijf. en in een bedrijf gaat het om geld. Een paard kopen voor veel geld omdat je eraan gehecht bent gaat in een bedrijf niet op. in zon bedrijf is een paard een investering. Geen knuffelbeest

Wat een onzin, voor het geld hoeven zij het echt niet meer te doen hoor.. Zij heeft de luxe dat ze paarden kan kopen omdat ze dat wil..

Snap niet waarom er in dit topic meteen weer zo negatief wordt gereageerd.. Haar keuze, haar geld en nu haar paard.. Leven en laten leven...

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:49

Wat een gezeik hier zeg, leef en laat leven.
Hartstikke leuk voor haar dat ze een klik heeft met het paard en de mogelijkheid om hem te kopen. :)

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:56

Super voor Anky! Ik snap niet waarom hier zoveel mensen negatief tegenover staan..
Het is toch haar keuze? Ze heeft anderen niet nodig om haar te helpen hoor :)

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:17

men moet nu ook niet alles geloven wat geschreven staat e!!
Anky weet heus wel wat ze doet , een dikke proficiat met de aankoop :-)

Nu hoop ik wel stiekeme dat ze snel een opvolger vind voor Salinero ( zie haar toch veel liever in de dressuurring )

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:19

eidi12 schreef:

+:)+ _O- :O

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:09

Hoeveel Bokkers kopen een verzorg- of manegepaard omdat ze er aan gehecht zijn..? En waarom zou Anky dat niet mogen doen..? :)*

Of hij nou wel of niet internationale topsportkwaliteiten heeft of omdat hij zo'n leuk geluidje maakt als hij hinnikt, ik vind het leuk om te lezen.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:13

Ik vind het ook een leuke stap van haar, ze was mijn dressuurvoorbeeld, misschien wordt ze nu mn westernvoorbeeld haha :)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:26

Barock schreef:
leuk paardje voor die koters misschien..wij geven ze gewoon een shetlander ;-)

Ja, dacht ik ook aan. Cool, niet te groot, goed getraind.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 00:10

ik vind het leuk voor anky ;)

en mijn paard staat er ook voormijn en zijn gezelligheid hij is mn maatje <3

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 00:43

Ik vraag me af welke kenners anky hebben wijsgemaakt dat whiz niet genoeg kwaliteiten zou hebben :D *lol* (dan zijn het geen kenners)

Anky mag dan nog in haar zadel blijven zitten tijdens een spin, roll back of een stop... Ze heeft niet de houding van een echte reiningruiter, en alle reiners zullen het daar met mij eens zijn.

Ze had veel beter gescoord als ze de pleasure-richting uit was gegaan. Daar zie ik ze wél in.

Fijn voor haar dat ze whiz heeft gekocht. Paardje zal niks tekort komen, en Anky zal zich zeker inzetten, daar twijfel ik niet aan.

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 09:55

Sientje schreef:
Hoeveel Bokkers kopen een verzorg- of manegepaard omdat ze er aan gehecht zijn..? En waarom zou Anky dat niet mogen doen..? :)*

Of hij nou wel of niet internationale topsportkwaliteiten heeft of omdat hij zo'n leuk geluidje maakt als hij hinnikt, ik vind het leuk om te lezen.

juist!
dit getuigd alleen maar weer eens van Anky haar paardenliefde!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 10:03

Ik vind dit een prachtig nieuwsbericht, dit bewijst maar weer eens dat de liefde voor een paard sterker is dan geld en een bedrijf. Ik vind het fijn dat dit paardje zo goed bij anky terecht komt en daarbij gekocht is omdat ze hem anders teveel mist, een beter huisje en motief kan een paard toch niet krijgen?
Ik vind het jammer dat iedereen het bericht zo afkraakt, het is een goed bericht, waarom zou je dan negatief commentaar geven. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar dit wil niet zeggen dat we haar besluit af mogen kraken omdat ze zichzelf tegen heeft gesproken? Dat kenners zeggen dat het paard niet alle kwaliteiten heeft heeft niks te maken met haar band met het beestje. Daarom denk ik dat dit juist een erg leuk paard is, wat nu een goed huisje heeft en waar Anky zichzelf vast wel mee kan verbetereen. :)