Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Heyy, ich finds echt doof das du DAS TRAUMPAAR getrennt hast... du solltest dich schämen.. der arme totilas tut mir jetzt schon leid
Citaat:Geflecht ihn wie ein Hengst aussehen sollte
Citaat:Edward Gal gehört zu dem Pferd und nicht Sie (Gelds...).
Leider verdirbt Geld den Charakter (siehe Pferdefabrik Schockemöhle).
Weggekaufte Pferde bringen kein Glück.
ZarcoTje schreef:Naar mijn mening vind ik dit een fijnere Totilas om naar te kijken, 'natuurlijke' gangen en niet meer zo'n overdreven gezwier met die voorbenen & een achterhand die ergens verdwaald is geraakt.
Adil18 schreef:Arme, arme Matze....Nu het officieel bekend is, is het al helemaal een chaos op zijn gastenboek...Citaat:Heyy, ich finds echt doof das du DAS TRAUMPAAR getrennt hast... du solltest dich schämen.. der arme totilas tut mir jetzt schon leidCitaat:Geflecht ihn wie ein Hengst aussehen sollteCitaat:Edward Gal gehört zu dem Pferd und nicht Sie (Gelds...).
Leider verdirbt Geld den Charakter (siehe Pferdefabrik Schockemöhle).
Weggekaufte Pferde bringen kein Glück.
Maar het belagen van zijn gastenboek met meningen over het juist invlechten Totilas, dat slaat wel echt alles! Heb nog nooit zo vaak het gastenboek van Matthias bekeken als nu
_San87_ schreef:Charlottje schreef:Iedereen mag toch zijn eigen mening/manier van verwerken hebben?
Al vind ik het geen stijl hebben, maar goed ieder zijn ding...
Dit is geen verwerken. Dit is iemand de grond in trappen die een prachtige kans heeft aangenomen.
Nicoletje92 schreef:Ik heb het net even gezien hij doet het netjes..
Maarja blijft jammer
Kunnen de Duitsers hun eigen topper niet fokken in plaats onze stelen
Varekaj schreef:Maar het belangrijkste, dat "vonkje" van "daar is Toot!", dat kwam er niet. Demagie is eraf, het is alsof Rath hem heeft om zijn carrière te boosten, alsof Toot de top heft gehaald, daar nog ff gaat meedraaien en dan terug afzakken. Ik krijg niet het gevoel bij deze beelden van "daar gaan we nog hoge toppen van zien". Kan veranderen natuurlijk met de tijd, maar vind het toch jammer dat dat warme gevoel er nou even niet is.