Morgenavond persconferentie Paul Schockemohle over Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:52

GewoonNoor schreef:
Ook hebben mensen nee gezegd omdat ze Toot en edward niet uit elkaar willen halen :)
Adil, beetje nationalistisch? Ik volg het al een tijdje, en ELK iets tegen of iets negatiefs over duitsland, ga je weer op in, dit is een discussie topic, en er mogen meningen gezegd worden. Dankje.

mee eens.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:52

nikilover schreef:
neehoor, volgens mij waren er ook een paar die er uit 'respect' niet opgingen...
Jij kan denk ik niet weten wat deze mensen gedacht hebben toen het gevraagd werd

Wie dan? De enige die dat aangaf was Werth, die overigens tegenover de Duitse pers vermelde liever op eigen paarden te rijden (die heeft ze namelijk genoeg).

En Salzgeber bijv. gaf aan niet de financieen ernaar te hebben ;)

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:54

Ik denk vooral dat de ruiters het aanbod hebben afgeslagen omdat ze waarschijnlijk Edward geen mes in de rug willen steken omdat iedereen het een prachtcombinatie vond.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:55

Adil18 schreef:
nikilover schreef:
neehoor, volgens mij waren er ook een paar die er uit 'respect' niet opgingen...
Jij kan denk ik niet weten wat deze mensen gedacht hebben toen het gevraagd werd

Wie dan? De enige die dat aangaf was Werth, die overigens tegenover de Duitse pers vermelde liever op eigen paarden te rijden (die heeft ze namelijk genoeg).

Dus jij weet zeker, dat al die mensen er geen gedachtes bij hadden? Dan blijf ik uit jouw buurt als je gedachtes kan lezen...
Werth is er dus zoiezo al 1, en het kan misschien zo zijn dat anderen zeggen van: we kunnen het financieel niet, maar die eigenlijk gewoon niet willen of misschien zelfs wel durven, want met zon paard kan je natuurlijk enorm afgaan (of juist heel veel bereiken, dat zien we vanzelf) daarom heb ik ook respect voor Rath. Maar ik weet niet wie er allemaal benaderd zijn, maar evengoed als jij, kan ik hun beweegredenen om nee te zeggen niet weten.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:57

GewoonNoor schreef:
Adil, beetje nationalistisch? Ik volg het al een tijdje, en ELK iets tegen of iets negatiefs over duitsland, ga je weer op in, dit is een discussie topic, en er mogen meningen gezegd worden. Dankje.

Misschien omdat elk negatief iets wat hier over Duitsland of Duitsers wordt vermeld gewoon absoluut absurd is en geensinds de waarheid weergeeft?

Als Amerika dit paard had gekocht en er werd dan net zo gereageerd, had ik de Amerikanen net zo verdedigd...alleen maar omdat een paar zielige Nederlanders doen alsof Cees Visser zijn ziel de duivel heeft verkocht...Kom nou....

Vind het voor de rest nog steeds frappant (en dit is de derde keer dat ik het schrijf) dat ik al enige op mijn mening wordt aangesproken terwijl er genoeg mensen zijn die mijn mening delen...Maar ja, ik woon in Duitsland. Zeg het eens, heb je de tweede WO die jij niet eens mee hebt gemaakt nog steeds niet kunnen verteren of wat is je probleem?

Wat betreft het laatste: Het is inderdaad een discussietopic, en daarom mag ik er ook op in gaan. Dank je!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:58

nikilover schreef:
Adil18 schreef:

Dus jij weet zeker, dat al die mensen er geen gedachtes bij hadden? Dan blijf ik uit jouw buurt als je gedachtes kan lezen...
Werth is er dus zoiezo al 1, en het kan misschien zo zijn dat anderen zeggen van: we kunnen het financieel niet, maar die eigenlijk gewoon niet willen of misschien zelfs wel durven, want met zon paard kan je natuurlijk enorm afgaan (of juist heel veel bereiken, dat zien we vanzelf) daarom heb ik ook respect voor Rath. Maar ik weet niet wie er allemaal benaderd zijn, maar evengoed als jij, kan ik hun beweegredenen om nee te zeggen niet weten.

Ik geef alleen weer wat de pers verkondigd... :z

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:59

Goh, aardig dat jij mensen die een andere mening hebben als jij, zielige nederlanders noemt...

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:00

beetje jammer om die WO er weer bij te halen. Erg ongepast en uitermate ongenuanceerd

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:00

@ Adil18

Wat heeft de 2e wereldoorlog er mee te maken?! Nee, daar ligt het echt niet aan. Integendeel heb zelfs een duitse vriendin waar ik wel eens heen ga, en andersom.

Ik heb niks tegen duitsers, maar je mag best wat begrip voelen voor ons. Wij voelen ons natuurlijk ook genaait dat zij met ons goud er vandoor gaan.
Jij zal het ietsje anders aanvoelen omdat je zelf in duitsland woont, en het voor jou weinig uitmaakt.

Dankje.

Love_Uggs

Re: Morgenavond persconferentie Paul Schockemohle over Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:01

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:02

nikilover schreef:
Goh, aardig dat jij mensen die een andere mening hebben als jij, zielige nederlanders noemt...

Maar het is wel normaal om te zeggen dat "de Duitsers" de medialle opkopen....

En inderdaad, mensen die nu Rath en soms zelf Totilas een klote toekomst wensen vind ik erg zielig... :)

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:02

@ GewoonNoor, ik zou niet eens de moeite nemen om op die WO opmerking in te gaan...
wat een ongepaste opmerking, en (zoals eigen woorden) zielige ;) manier van discussieren Adil18...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:03

bruceandnoon schreef:
beetje jammer om die WO er weer bij te halen. Erg ongepast en uitermate ongenuanceerd

Vertel me dan eens waarom in continu nationalist genoemd wordt terwijl er genoeg mensen zijn met mijn mening, die alleen niet uit Duitsland komen...?

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:04

Adil18 schreef:
bruceandnoon schreef:

Vertel me dan eens waarom in continu nationalist genoemd wordt terwijl er genoeg mensen zijn met mijn mening, die alleen niet uit Duitsland komen...?

Nationalist hoeft niet letterlijk opgevat te worden.

Adil

GewoonNoor schreef:
@ Adil18

Wat heeft de 2e wereldoorlog er mee te maken?! Nee, daar ligt het echt niet aan. Integendeel heb zelfs een duitse vriendin waar ik wel eens heen ga, en andersom.

Ik heb niks tegen duitsers, maar je mag best wat begrip voelen voor ons. Wij voelen ons natuurlijk ook genaait dat zij met ons goud er vandoor gaan.
Jij zal het ietsje anders aanvoelen omdat je zelf in duitsland woont, en het voor jou weinig uitmaakt.

Dankje.

Verklaar me dan eens waar je het lef vandaan haalt mij de stempel "nationalist" op te drukken?

edit: Dat laatste stuk van je stlaat alles! Wie is er nu de nationalist?

Wij voelen ons natuurlijk ook genaait dat zij met ons goud er vandoor gaan.

Bah!
Laatst bijgewerkt door Adil op 30-11-10 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

nikilover

Adil18 schreef:
nikilover schreef:

Maar het is wel normaal om te zeggen dat "de Duitsers" de medialle opkopen....

En inderdaad, mensen die nu Rath en soms zelf Totilas een klote toekomst wensen vind ik erg zielig... :)

Dat is ook wel en beetje zo, aangezien PS toch wilt dat ze over 2 jaar in londen meedoen? ( of ik loop weer achter, en wordt enorm aangevallen straks)
Ze kopen niet voor niets zon duur paard op, ze willen dat goud, klaar, niks mis mee verder.
Als PS hem alleen voor de fokkerij had gekocht, zou er geen Rath opzitten denk ik zo.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:07

GewoonNoor schreef:
Nationalist hoeft niet letterlijk opgevat te worden.

Hoe dan?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:08

nikilover schreef:
Dat is ook wel en beetje zo, aangezien PS toch wilt dat ze over 2 jaar in londen meedoen? ( of ik loop weer achter, en wordt enorm aangevallen straks)
Ze kopen niet voor niets zon duur paard op, ze willen dat goud, klaar, niks mis mee verder.
Als PS hem alleen voor de fokkerij had gekocht, zou er geen Rath opzitten denk ik zo.

Ja, over twee jaar! Wat Rath over twee jaar kan laten zien heeft niks meer met Gal te maken maar alleen met het talent van Totilas en de capaciteiten van Rath als ruiter.

simo0ne

Re: Morgenavond persconferentie Paul Schockemohle over Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:10

En wie weet haalt Rath misschien nog wel meer uit Totilas dan Edward
De tijd zal het leren

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:11

simo0ne schreef:
De tijd zal het leren

Justem :j

Zo is het!

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:11

Het is bijna alsof je loopt te kokketeren met de term nationalist; je weet elke keer zelf weer de term naar boven te brengen in elke discussie. Hoe je hem nu ook weer in verband weet te brengen met mijn reactie op de door jou aangehaalde WO?? Ik distantieer me van verdere discussie hierover.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:13

Adil18 schreef:
nikilover schreef:

Ja, over twee jaar! Wat Rath over twee jaar kan laten zien heeft niks meer met Gal te maken maar alleen met het talent van Totilas en de capaciteiten van Rath als ruiter.

Waar wil jij deze discussie nou weer naartoe leiden?
We hadden het niet meer over Gal, maar over dat jij je druk maakte om het feit dat sommige bokkers zeggen dat ze het goud wilden kopen...

@ reactie eronder:
Mee eens, dat zien we vanzelf wel

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:13

Adil18 schreef:
GewoonNoor schreef:
@ Adil18

Dankje.

Verklaar me dan eens waar je het lef vandaan haalt mij de stempel "nationalist" op te drukken?

edit: Dat laatste stuk van je stlaat alles! Wie is er nu de nationalist?

Wij voelen ons natuurlijk ook genaait dat zij met ons goud er vandoor gaan.

Bah!

Zo, je voelt je aangevallen? Ja, tuurlijk iedereen is nationalistisch. Maar ik ga niet tegen alle reacties op nederland in. :)
Ik ben uitgediscuseerd met U.

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:14

simo0ne schreef:
De tijd zal het leren

Wie weet het Edward het ook nog wel gedaan. ;)

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:16

GewoonNoor schreef:
simo0ne schreef:
De tijd zal het leren

Wie weet het Edward het ook nog wel gedaan. ;)

Wie weet. Daar zullen we nooit meer achterkomen.