Oke is prima
dan denk ik dat jij op het eind echt wel weet dat zo knuppel heel wat pijn kan veroorzaken 
@Gini nee ze voelen ook geen vlieg zitten hoor
Is alleen maar ongevoelig vlees wat op hun zit.
Alsjeblieft zeg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Elin_ schreef:@Gini nee ze voelen ook geen vlieg zitten hoor
Gini schreef:Elin_ schreef:@Gini nee ze voelen ook geen vlieg zitten hoor
Dus jij denkt dat het gevoel van een paard evenredig omhoog gaat omdat ze "zelfs al een vlieg voelen zitten"?
Jeetje, dan moet een halster echt wel een kwelling zijn voor een paard, want dat is zoveel zwaarder als een vlieg.
En als ze een balk van een hindernis zouden afgooien, zouden ze meteen stokkreupel staan, want de kracht van een dode balk is zoveel meer als de kracht van een vlieg.
Sorry, maar het argument van de vlieg is een graag aangehaald, maar loos argument.
En nogmaals de vraag (die de hele tijd heel handig ontweken wordt door de anti-groep, het wordt bijna grappig): welke actie hadden jullie dan liever gezien, wat hadden jullie in zijn plaats gedaan, welke reactie hadden jullie goedgekeurd? Please, willen jullie hierop antwoorden?
.
PERENBOOMPIE schreef:Het is natuurlijk wel een machocultuur en dan sta je wel effe voor gek wanneer je paard eeneens omdraait en je er bijna afknikkert en dan wel even laten zien aan je korpsmaatjes dat je je paard wel even een lesje zal leren,maarja had ie maar een vak moeten leren hé!
rommulus schreef:lovejw schreef:Een tik met je hand? Dat kietelt niet eens door zo'n dikke beschermdeken!
vind jij het gebruik van een knuppel dan wel rechtvaardig ???
beest heeft ook een hals
geef eerlijk toe dat ik die van mij ook wel eens een tik verkoop maar alleen als het ook nodig is (ik wil niet weer in de sloot liggen omdat ie de dames belangrijker vind dan de gene op zijn rug) en ik pak dan het deel wat voor handen is
vaak is het ook alleen maar om de aandacht weg te trekken van het geen waar mee ze bezig zijn
verder vind ik ook het rammen van de kleintjes op hun ponny ook niet goed te praten (mijn toekomstige kinderen moet ik daar ook niet op betrappen)

Gini schreef:Vergelijk paarden alsjeblieft niet met mensen.
Als ik een rake trap tegen mijn buik krijg van een paard, kunnen ze mij naar spoed brengen met een gescheurde lever en interne bloedingen.
Bij paarden heet dat een standje krijgen.
Als een paard tegen mij op steigert, zal ik hoogstwaarschijnlijk omvergeworpen/vertrappeld worden met alle gevolgen vandien.
Bij paarden heet dat spelen.
Als een paard mijn vel beetneemt met zijn tanden en trekt, heb ik hoogstwaarschijnlijk een flinke wonde.
Bij paarden heet dit kroelen.