Elin_ schreef:Petulan schreef:Wat een emotionele onzin. Kom Ed, wees een vent. Veeg je tranen weg, kijk vooruit en laat zien dat jij Totilas niet nodig hebt om de beste van de wereld te zijn.
Waarom mag ie dat niet?
Omdat Nl hem zo graag wil hebben?
Alsjeblieft zeg het is ook een mens , denk ook niet dat jij zomaar denkt als je paard verkocht is (Dan gaan we het niet hebben over een bedrag van 15 miljoenmaar een normaal bedrag) ach naja als NL mij maar houd ?
Hij mag alles, hij is een volwassen vent die hopelijk zelf kan kiezen wat hij wil.
Maar als het paard wat je voor een ander rijdt, verkocht wordt is dat inderdaad heel vervelend. Maar vergeet niet dat Edward nog meer hele goede paarden heeft staan waar hij financieel op het moment meer belang bij heeft dan een paard van een ander wat voor miljoenen is verkocht.
Ik ben daar gewoon heel rationeel in denk ik. Ben laatst naar mijn onlangs verkochte merrie wezen kijken op wedstrijd. Dier doet het super, maar dat maakt niet dat ik ineens anders wil denken over het paard, de sport, of mijn ambities in de sport.
Sluit me verder trouwens aan bij Adil18!