WinBinChes schreef:Dus alleen volbloeden mogen op de baan? Goh dat wist ik niet. Bizar eigenlijk.
in duitsland hebben ze ook race's voor half bloedjes volgeens mij
dus paardjes die gekruist zijn of geen papieren hebben
zekker weet ik dit niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De enorme inhaalrace van de merrie liet zien wie eigenlijk de beste zou zijn wanneer de baan 10 meter langer zou zijn geweest.
Skessa_ schreef:Cayenne schreef:De rest van de deelnemers deden hun best om het veld achterin zo breed mogelijk te houden, zodat Mike en Zenyatta geen kans hadden om naar voren te komen.
Dat was natuurlijk ook te verwachten. Ze kennen inmiddels allemaal de tactiek van de jockey, dus ze zullen er ook alles aan doen om haar er niet langs te laten gaan.
Maar natuurlijk wel eeuwig zonde! Als ze er eerder langs had gekund had ze de race ws met t grootste gemak gewonnen!
Jammer, jammer, jammer!
daffie1986 schreef:Killyenn schreef:Met een merrie die na zo ver achter gelegen te hebben alsnog terugkomt en met een neuslengte! verliest, lijkt mij eerlijk gezegd niets mis. Dan mag je wel spreken van verlies door omstandigheden ipv verlies door een verminderde conditie
Ik zeg ook helemaal niks over een verminderde conditie, ik zeg dat de passen niet meer zo ver verruimde als daarvoor. Daar hoeft de conditie helemaal niks mee te maken te hebben.
Adil18 schreef:Super paard, echt indrukwekkend, jammer dat het zo moet eindigen voor haar....Citaat:De enorme inhaalrace van de merrie liet zien wie eigenlijk de beste zou zijn wanneer de baan 10 meter langer zou zijn geweest.
Dit vind ik dan weer jammer, er was een betere, klaar. Nu niet gaan "als....dan.....". Het is niet zo, er is een sneller paard, klaar
Jaimyliefje schreef:Ik vind het wel een beetje jammer dat er zó sip over gedaan wordt, kijk als ze nou verloren had of één van de laatsten was geworden.. Maar ze is tweede! Je gaat toch ook niet janken om zilver op het wk puur omdat je eerder alleen maar goud hebt gewonnen? Niks mis met de tweede plek. Alleen een beetje jammer dat ze nu niet meer dé ongeslagen Zenyatta is, maar 19 keer winnen in 20 races is ook helemaal niet mis.
Creatas schreef:Zenyatta: Horse of the year Facebook -page...
Geen idee of het gaat werken om haar HOTY te krijgen, maar ach... een klikje kan geen kwaad... nietwaar![]()
http://www.facebook.com/pages/Zenyatta- ... 669?v=wall
Ibbel schreef:petraaken schreef:Nu eerst aftrainen en dan nog rust zodat haar eierstokken zich kunnen herstellen en dan hup onder de hengst.(je zou trouwens erg stom moeten zijn om niet met deze merrie te fokken).
Die gaat niet onder de hengst hoor. Dat wordt hooguit eitjes spoelen en embryotransplantatie. No way dat Zenyatta ook zelf een veulentje bij voet zal mogen hebben. Veel te riskant.