Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:YouthReiner schreef:bladiebla, gouden combi, trots van nederland, bladiebla.
ik had ook zo'n band met mijn paard, is dat ook weken lang in het nieuws geweest?
edward is heus niet de enige die een geweldige band had met een bepaald paard en die toen weg zag gaan.
heel erg jammer en zielig natuurlijk, maar alsjeblieft zeg, life goes on!
Waar zijn jouw gouden plakken? Dit gaat er natuurlijk ook helemaal niet over dat anderen het ook heel moeilijk kunnen hebben met de verkoop van hun paard. Want dat blijft natuurlijk een feit. Maar wat ook een feit is, is dat Totilas en Edward natuurlijk zoveel gouden plakken binnen haalden, en men er kippenvel van kreeg. Ze kregen tienen in overvloed voor hun küren. Dan mag men het toch wel erg vinden dat hij is verkocht, inclusief Edward het meest? Het is wel een beetje nationale trots natuurlijk!
horseyfries schreef:Zodra jouw paard ook de dressuursport op de kaart zet, ervoor zorgt dat het in allerlei tv programma's komt die NIETS met paardensport hebben, die ervoor zorgt dat de kur op muziek als ENIGE paardensportonderdeel van de WEG in Kentucky compleet uitverkocht is, die ervoor zorgt dat zelfs springruiters naar de dressuur komen kijken, dan gaan we daar ook over praten, afgesproken youthreiner?
vur schreef:Nog 1 laatste poging. Ik ben (was) een enorme fan van totilas
en Edward. Ik kon erg van hen genieten en ontroert raken
van hun kür op muziek. Ik heb zelfs de reis ondernomen
om hen live te zien in Kentucky en heb verschrikkelijk
genoten van hun kür. Ik was enorm geschrokken van het bericht
dat ie verkocht was en vind het reuze jammer. Ik snap
dat Edward erg verdrietig is en totilas ontzetten. Zal missen.
Maar...
Na uithuilen komt relativeren en doorgaan. Zo is het leven. En ik ben
van mening dat je niet moet blijven huilen. Dat er zo lang
door wordt gemiauwd, ook door Edward dus, komt op mij over alsof
hij erin blijft hangen. Ik zit zo niet in elkaar en ik kan me ook
voorstellen dat het voor Visser ook niet zo leuk is. Volgens mij
doe je investeringen om totilas door Edward te laten rijden meer recht
door juist de mooie momenten te benadrukken. Dus daarom kwam bij mij onderhand
de stoom uit mijn oren. En ja. Nu zal ik stoppen met dit topic. Daar zullen
een hoop mensen misschien wel blij mee zijn.
horseyfries schreef:Als als als..... wat kunnen jullie allemaal achteraf goed zeggen wat iemand anders allemaal had moeten doen.
Weten jullie of hij het geld had, en of het uberhaupt mogelijk was op dat moment om het paard te kopen? Nee.
Dus houd op met dat gespeculeer, ook over het geld wat hij bij verkoop zou krijgen, want daar weet niemand hier iets van en het komt niet zo slim over als je praat over iets waar je niets van weet.
horseyfries schreef:Zodra jouw paard ook de dressuursport op de kaart zet,
horseyfries schreef:Het paard is maandag pas opgehaald, als je ooit een paard zo bent kwijtgeraakt dan weet je dat je pas vanaf het moment dat hij echt weg is kan gaan verwerken dat het echt over is. Dus nu roepen dat hij al zoo lang aan het mauwen is (waar heb je Edward zien mauwen??) is grote onzin!
kimmie1 schreef:horseyfries schreef:Zodra jouw paard ook de dressuursport op de kaart zet,
En hier irriteer ik me nou de schurft aan. Er wordt zo langzamerhand gedaan alsof Edward de enige goede dressuurruiter van Nederland is. Vergeet je Anky ff niet, die voor Edward Nederland al op de kaart zetten met Olympisch goud met twee verschillende paarden, en een toen ook nog jonge Salinero?.
Ben het er absoluut mee eens dat Edward en Totilas een droomcombinatie was, en het is heel erg jammer dat ze uit elkaar zijn en Nederland niet geinvesteerd heeft in zn topcombinatie, maar vlak andere resultaten hiervoor niet uit.
YouthReiner schreef:horseyfries schreef:Misschien moet je zelf wel even kijken WAT je quoot voor je eronder zet "dat bedoel ik dus".... als je me nu vraagt waar ik het "mauwen" vandaan haal?
ik ben het eens met wat ze bedoelt, met haar mening.
staat er ergens dat ik het met al haar woorden eens ben?
horseyfries schreef:Ayasha schreef:Dat doe je dus wel door te zeggen dat het Edward is die de dressuursport op de kaart heeft gezet. Dat heeft hij niet. Iemand was hem nl al voor.
"Ook" wil volgens mij niet zeggen dat hij de enige was, dat maak jij ervan.....
horseyfries schreef:Als je dat niet zo zegt maar haar hele tekst quoot dan zeg je dat wel ja, anders is het een volgende keer verstandiger de dingen die je beaamt vet te maken of eruit te halen als quoot.
horseyfries schreef:Zodra jouw paard ook de dressuursport op de kaart zet, ervoor zorgt dat het in allerlei tv programma's komt die NIETS met paardensport hebben, die ervoor zorgt dat de kur op muziek als ENIGE paardensportonderdeel van de WEG in Kentucky compleet uitverkocht is, die ervoor zorgt dat zelfs springruiters naar de dressuur komen kijken, dan gaan we daar ook over praten, afgesproken youthreiner?
kimmie1 schreef:horseyfries schreef:Zodra jouw paard ook de dressuursport op de kaart zet,
En hier irriteer ik me nou de schurft aan. Er wordt zo langzamerhand gedaan alsof Edward de enige goede dressuurruiter van Nederland is. [b\Vergeet je Anky ff niet [/b], die voor Edward Nederland al op de kaart zetten met Olympisch goud met twee verschillende paarden, en een toen ook nog jonge Salinero?.
Ben het er absoluut mee eens dat Edward en Totilas een droomcombinatie was, en het is heel erg jammer dat ze uit elkaar zijn en Nederland niet geinvesteerd heeft in zn topcombinatie, maar vlak andere resultaten hiervoor niet uit.
Elin_ schreef:Die is zo langzamerhand minder geworden hoor.
Ze verkoopt bijna alles en traint nu meer andere dan dat ze zelf helemaal weer back is..
Moeni11 schreef:En welke nieuwe topper is dat Denies?
Want Next one rijd ie al een hele tijd!
xDenies schreef:Vind het wel absurt om te lezen, dat Edward afstapte en een andere ruiter erop liet om even de bokken en steigers te overleven. Kan ie dat niet zelf? :3
Ja klinkt hard in jullie ogen, maar dat hoort bij het paardrijden.
_Judith schreef:xDenies schreef:Vind het wel absurt om te lezen, dat Edward afstapte en een andere ruiter erop liet om even de bokken en steigers te overleven. Kan ie dat niet zelf? :3
Ja klinkt hard in jullie ogen, maar dat hoort bij het paardrijden.
Als hij eraf dondert, en hij valt toevallig verkeerd, heeft hij wel een serieus probleem want hij verdiend hier zijn brood mee. Ik vind het niet gek hoor.
Enne, het is zeker 'life goes on', maar het komt natuurlijk vaak in het nieuws nu. Edward wilt dat misschien ook wel helemaal niet dat het nu zo in het nieuws komt, en dat er niet meer over gepraat wordt. Kun je het hem dan kwalijk nemen als er over 'gemauwd' wordt?