Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annekeee schreef:Wat is de reactie van Edward en fam. Visser zelf?
edwardgal.nl schreef:Wij zijn diep geraakt door de honderden berichten die ons gestuurd zijn en ook ontroerd dat mensen zich inzetten om Edward ‘op Totilas ‘ te houden. Dit waarderen wij enorm.
Wij hopen ook dat de mensen Totilas niet laten vallen, hij is zich niet bewust van wat er zich nu allemaal afspeelt rondom ‘zijn persoon’. Totilas is en blijft een bijzonder paard en wij blijven hem eeuwig dankbaar voor wat hij ons heeft gegeven.
chevax schreef:Ik snap het echt niet meer, hoor. Een zakenman verkoopt iets (paard in dit geval), wat helemaal zijn goed recht is en nu worden er acties opgezet om de voormalig ruiter er op te houden. Die ruiter heeft zelf ook een aardig bedrag aan deze verkoop overgehouden. Er is niks illegaals, niets vreselijks en al helemaal niks onwettigs gebeurd. Het lijkt mij dat het eerder aan de ruiter zelf zou zijn om een actie op te starten? Sorry, ik vind dat dit ongezonde vormen begint aan te nemen.
Wel heel goed dat er mensen zijn die zich iets zo erg aantrekken dat ze menen actie te moeten ondernemen, maar soms kun je beter even tot tien tellen en de emoties wat laten zakken.
papagroom schreef:maar wat ik me afvraag:zet je een paard van 15 miljoen nog gewoon in de wei of krijgt ie bodyguards mee......