Reactie van Edward Gal op verkoop Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michael1104

Re: Reactie van Edward Gal op verkoop Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:54

kommop zeg, een ieder had zijn paard voor dat bedrag weggedaan...

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:57

maarja, het blijft zonde!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:58

Moeni11 schreef:
Adil18 schreef:
Ergens is het ook krom, wat is belangrijker: Je principes of je knip?

En wat voor principes zouden de verkopers volgens jou moeten hebben dan?

Ik reageerde op iemand anders in het topic, maar jij hebt overduidelijk niet de gehele context meegekregen, anders had je gezien dat ik een van de weinige ben die hartstikke voor de verkoop is en de voordelen er van in zie ;)

xDebra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:14

Roxxiejj schreef:
xlisza schreef:
het blijft zonde, die totilas naar Duitsland..

Vind ik ook. En toch: Nederland (om het maar even te veralgemenen) bracht hem naar dit topniveau :j dat zullen ze, hopelijk, wel onthouden..

Zeg dat wel, zonder Edward was die echt nooit zo aan de top gekomen.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 20:45

...en nu nog Edward naturaliseren naar Duitser en dan staat Duitsland weer een stuk sterker in de dressuur EN er is weer vette concurentie voor/tegen Anky erbij.....maakt de sport weer spannend!
(maar toch jammer...)

Nette professionele reactie van Edward!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 20:51

joelledsr schreef:
Hele verstandige en nadenkende reactie. Ben wel benieuwd wat ie echt denkt :D
Want deze reactie is zo politiek correct als ie maar zijn kon :d

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:42

ben wel erg benieuwd wat Edward vind van de acties op dit moment.....het loopt wel een beetje uit de hand, vind ik...

mister_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 11:06

Loody schreef:
ben wel erg benieuwd wat Edward vind van de acties op dit moment.....het loopt wel een beetje uit de hand, vind ik...

daar geef ik je gelijk in
kijk
1. wat indien er een hele boel geld gestort word en er toch niet genoeg is voor de aankoop van de sportrechten (die waarschijnlijk reeds verkocht zijn maar nog nu durven worden gezegd). Naar wie gaat het geld dan????
2. Effe geloven in een mirakel en er is genoeg geld om de sportrechten te kopen. En edward gaat weer vollop prijzen winnen en er ferm aan verdienen.Eigenlijk zijn alle schenkers aandeelhouders en moeten ze er toch ook iets aan verdienen anders is het gemakkelijk geld verdienen hé een paard dat overal wint en ferme winstprijzen krijgt en waar je zelf niks moet voor betalen.

Ik vind dat het ook ferm uit de hand aan het lopen is

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 11:14

Vind Edward helemaal gelijk hebben.
Hij krijgt het bij zijn nieuwe eigenaar ook goed, zo'n paard laten ze zeker niet versloffen.
Duitsland is ook een goed paardenland, dus hem zien we ook terug op de Olympische Spelen.
Jammer dat het alleen niet onder onze naam is, maar we hebben meerdere toppers.
En zo niet, dan zijn er nog andere kansen die komen.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 17:46

mister_m schreef:
1. wat indien er een hele boel geld gestort word en er toch niet genoeg is voor de aankoop van de sportrechten (die waarschijnlijk reeds verkocht zijn maar nog nu durven worden gezegd). Naar wie gaat het geld dan????2. Effe geloven in een mirakel en er is genoeg geld om de sportrechten te kopen. En edward gaat weer vollop prijzen winnen en er ferm aan verdienen.Eigenlijk zijn alle schenkers aandeelhouders en moeten ze er toch ook iets aan verdienen anders is het gemakkelijk geld verdienen hé een paard dat overal wint en ferme winstprijzen krijgt en waar je zelf niks moet voor betalen.

Ik vind dat het ook ferm uit de hand aan het lopen is

Het hele idee van geld inzamelen vond ik toch al absurd. Je gaat toch geen geld stoppen in een paard dat voor miljoenen verkocht is, dat gaat echt mijn verstand te boven.
Tsja en dat geld zou gaan naar degene die de FB pagina opgericht heeft ter verrijking van zichzelf zo blijkt nu.

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 17:52

Ik vind het ook een beetje te gek worden!

Het is geen levens bedreigende situatie.

IK vind het ook wel jammer maar hoe er nu wordt gedaan vind ik een beetje absurd!

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 17:55

Agree. Er is zelfs een telegram gestuurd naar de koningin.. Het loopt echt de spuigaten uit.

Alsof een Duitse paardenhandelaar die miljoenen heeft neergeteld voor dat paard toch maar weer Edward erop laat om een stel Nederlanders blij te maken. No way dat dat gebeurd.

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 18:10

nou bomba dat denk ik ook een man die zón paard koopt gaat echt niet even de nederlanders blij maken.

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 18:56

Misschien gebeurd het wel. een Olympiade status is wat waard en de grootste kans dat ie dat wordt is met ed.ward als ruiter

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:58

Dream on.. Paard wordt ook wel Olympisch kampioen met een andere ruiter. Plus dan hebben ze de eer voor Duitsland. Die kans laat PS echt niet liggen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 00:53

Bomba schreef:
Agree. Er is zelfs een telegram gestuurd naar de koningin.. Het loopt echt de spuigaten uit.

Alsof een Duitse paardenhandelaar die miljoenen heeft neergeteld voor dat paard toch maar weer Edward erop laat om een stel Nederlanders blij te maken. No way dat dat gebeurd.

Mwah dat is nog maar de vraag. Degene die dat beweerd is nu niet de meest betrouwbare persoon in heel Nederland zeg ma... :+

En de mensen die zeggen dat Totilas er zonder Gal niet gekomen was: Ik denk dat Totilas eerder bekendheid had verkregen zonder Edward Gal, dan dat Edward Gal zóveel extra bekendheid had gekregen zonder Totilas. Wat dat betreft denk ik dat Gal meer te danken heeft aan Totilas dan andersom.

Bovendien betwijfel ik ten zeerste of het Totilas ook maar iets uit maakt of de hele wereld 'm kent of niemand. Denk dat die tevreden is alstie zijn eten krijgt en er aan zijn behoefte voldaan wordt. :+