Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly_ann schreef:Ayasha schreef:Weet je wel wat een geld dat dat is?Dat heeft "men" niet zomaar liggen hoor......
En dan nog hebben Sjef en Anky altijd gezegd dat ze geen extreme bedragen neertelden voor paarden.
Alsof ik iets realistisch opperzie de smilie in mijn eerdere bericht...... hier spreekt emotie!
Ik ben gewoon geschokt en vind het winstbejag dat de eigenaren nu alsnog blijken te tonen enorm zonde voor de sport en de mentaliteit
RoWi schreef:Tien tot vijftien miljoen euro is natuurlijk verschrikkelijk veel. En natuurlijk kan hij morgen op de wei of in de paddock een been breken.
Maar ze hadden hem toch zelf gefokt?! En ik dacht dat ze altijd zeiden 'nee, deze gaat nooit weg'.![]()
![]()
![]()
![]()
RoWi schreef:Dit meen je niet! Wat is dit ZONDE voor de Nederlandse dressuursport. En Edward is zo gek met dat paard!
Dit is echt niet te geloven!!!
Tien tot vijftien miljoen euro is natuurlijk verschrikkelijk veel. En natuurlijk kan hij morgen op de wei of in de paddock een been breken.
Maar ze hadden hem toch zelf gefokt?! En ik dacht dat ze altijd zeiden 'nee, deze gaat nooit weg'.![]()
![]()
![]()
![]()
plutolover schreef:ik vind het erg jammer
had zo graag goud voor Edward gegunt met OS, MAar nu kunnen we dat echt vergeten.
Nu is onze enige hoop parcival, Sunrise is ook goed maar nog niet goed genoet. En ik zie anky en Edward niet zo gauw een top paard in 2 jaar vinden!! En dan hebben we ook nog hans peter minderhoud maar die zie ook nog geen goud winnen.
onze hoop rust nu op Parcival en Ardelinde
En ik hoop stiekum dat diegene die toot gaat rijden het er niet uit krijgt wat Edward rijd.
Janine1990 schreef:Kelly_ann schreef:Ik ben gewoon geschokt en vind het winstbejag dat de eigenaren nu alsnog blijken te tonen enorm zonde voor de sport en de mentaliteit
Wake up, dat gebeurt niet alleen in de paardensport hoor...
RoWi schreef:Tien tot vijftien miljoen euro is natuurlijk verschrikkelijk veel. En natuurlijk kan hij morgen op de wei of in de paddock een been breken.
![]()
![]()
![]()
Ayasha schreef:Het verbaast mij eerder dat het zoveel anderen verbaast dat Visser voor het geld gegaan is.
Nog meer verbaast het me dat het Totilas kennelijk niet gegund wordt goed gereden te worden.