Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amber_ schreef:Ik loop in het blauw.
, dus daarom slechts ter illustratie... Huertecilla schreef:Amber_ schreef:Ik loop in het blauw.
Wéér een ontwijking.
Amber_ schreef:Huertecilla schreef:
Dat doe iken jij?
Ik loop in het blauw.
zipje71 schreef:Heb krakers nooit begrepen. Ze zijn tegen alles en iedereen in de maatschappij, maar houden wel hun handje op voor een uitkering, betaald door de maatschappij. Als je dan zo principieel bent, vraag je geen uitkering aan
Krips schreef:Ik vind dat krakers hier weg gezet worden als grote criminelen.
Huertecilla schreef:anneliesdj schreef:En als je voor de keuze staat; óf een paard van de bereden politie krijgt een paar stenen naar zijn hoofd óf 2 politieagenten worden mishandeld door relschoppers, wat kies je dan?
Helmen, schilden en een pantserwagen
Huertecilla schreef:Ik ben lid van de Proteccion Civil en ben zélf met mijn paard(en) de bereden eenheid hier. Dat is de rol van het paard als reddingspaard.
Dat doé ik, optomingsloos:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-C74Q6OKD.jpg
We hebben zelfs een kleine handblusser met water welke ik op de rug kan nemen. Idem een ehbo-kit.
Het paard is de 4 x 4 x far én de publieke opinie is er positief naar.
Ik vúl de rol van het paard positief in. Ik bén de reddingseenheid te paard hier
anneliesdj schreef:Dit is toch heel wat anders dan een paard inzetten bij rellen...
Precies zoals een reddingshond geen drugshond is en een geleidehond geen politiehond.
Citaat:Een helm en een schild kunnen jou niet beschermen tegen een stel relschoppers,
Huertecilla schreef:Amber_ schreef:Ik loop in het blauw.
Wéér een ontwijking.
Vjestagirl schreef:Elin_ schreef:quote="Kuggur"
De politie zet deze onschuldige dieren in.
De politie heeft de keuze gemaakt paarden bloot te stellen aan risico´s die inherent zijn aan politiewerk.
Ja maar daar hoeven die dieren niet onder te lijden!
Huertecilla schreef:Citaat:Een helm en een schild kunnen jou niet beschermen tegen een stel relschoppers,
..en ´charges met paarden tegen mensenmenigtes´ wel?!
Lovely schreef:Even niet om het een of ander, maar de politiemensen op die paarden en in die busjes leggen zelf ook hun leven de waagschaal als ze op een ME klus afgaan. Ze doen dit overigens om de rest van de bevolking te beschermen tegen de kwade invloeden, om het maar even heel zachtjes uit te drukken.
Precies, maar dat wordt vaak vergeten! Melissa schreef:HC: Hoe kom jij erbij dat paarden worden ingezet als geweldsmiddel?
Lovely schreef:Het is tegen een groep krakers helaas vaak niet anders dan dat er charges uitgevoerd moeten worden en het is treurig uiteraard als daar mensen of dieren bij gewond raken
Zinia schreef:zipje71 schreef:Heb krakers nooit begrepen. Ze zijn tegen alles en iedereen in de maatschappij, maar houden wel hun handje op voor een uitkering, betaald door de maatschappij. Als je dan zo principieel bent, vraag je geen uitkering aan
Gaaaap!!! Wat een onzin, kort door de bocht en ontwetendheid!! 'Echte' krakers zijn niet tegen alles, maar tegen een aantal dingen in de maatschappij en hebben principes, vaak werken ze gewoon of studeren ze.
De handje ophouders zijn er maar weinigen en dat zijn in mijn ogen geen krakers maar zwervers! Die hebben geen idealen.
De kraakscene in Amsterdam, dat zijn geen lieverdjes nee. Sowieso is extreem-links net zo slecht als extreem rechts. Sommige kraakorganisaties slaan door in hun 'idealen' en beginnen meer op een criminele organistatie te lijken.
Nee niet mijn ding.
Jammer dat er paarden gewond zijn geraakt en laten we hopen dat het niet ernstig was!
Huertecilla schreef:Melissa schreef:HC: Hoe kom jij erbij dat paarden worden ingezet als geweldsmiddel?Lovely schreef:Het is tegen een groep krakers helaas vaak niet anders dan dat er charges uitgevoerd moeten worden en het is treurig uiteraard als daar mensen of dieren bij gewond raken
Ik ben tegen stierenvechten.
Ik ben nog meer tegen stierenvechten te paard.
Ik ben de overtreffende trap daarvan tegen mensenvechten te paard.
Tikikim schreef:_Chanel_ schreef:
wil hier nog even bijzeggen dat het heel erg handig is dat er veel persoonlijke informatie in een profiel staat. 2 mensen hier kunnen verwachten problemen op het werk te krijgen want hier ga ik zeker klachten over indienen. Als je bij justitie werkt kun je niet zo respectloos over mensen praten.
Ik heb hier een melding van gemaakt. Het wordt nu een beetje te persoonlijk. Ook iemand die bij de politie werkt mag zijn mening uiten net als jij!
Nu ga je echt een stap te ver!
.