_San87_ schreef:ivy_power89 schreef:ja en dat vind ik erg jammer van ons machtige wetboek
Ik niet. Innocent until proven guilty, o.a.
In dit geval is het overduidelijk dat ze schuldig is, laat daar geen misverstand over bestaan, maar in deze uitzending heeft Alberto gehoor gegeven aan de uitspraak van de rechtbank, dat is het onherkenbaar maken van handelaarster.
Er is al eens een rechtzaak geweest, en daarin is de handelaar in haar gelijk gesteld en niet de "gedupeerde"
verschil tussen de "gedupeerden" en de handelaarster is: die konden goed beslagen ten ijs gaan, die hadden de paarden kunnen laten keuren, die hadden een deskundige mee kunnen nemen... zo ook die undercover mensen.... Als je al gelooft dat een vos palomino gaat worden dan heb je geen kennis van zaken... en zonder kennis of enige weet van iets moet je dat iets niet willen kopen zonder deskundige aan je zijde...
Ik praat absoluut niet goed wat ze gedaan heeft..... maar de 'gedupeerden' gaan evenmin helemaal vrij uit....
VWB de uitzending... werden de kijkers net zo goed op het verkeerde been gezet als die handelaarster deed.... en vond ik het geheel een schijnvertoning en zielig... en is er geprobeerd leken iets op de mouw te spelden, niet alleen door die verkoopster maar nog meer door Stegeman en zijn team... alweer.