gummie schreef:Kan iemand mij dan uitleggen wat in de eerste plaats de reden is dat bepaalde trainingsmethoden uberhaupt ter discussie worden gesteld? Waar is dat op gebaseerd? En door wie is de kritiek in de openbaarheid gebracht? En op welk moment? En met welk doel? En door welke mensen?
Want als dit soort dingen het tot de tweede kamer halen, dan zal dat geloof ik niet gebaseerd zijn op een uitspraak van een 15-jarige manegeruiter die het er zielig uit vindt zien....
Citaat:
Gummie vroeg blijkbaar deze vraag om er absoluut géén antwoord op te krijgen, ofwel om een antwoord te krijgen wat Gummie beviel.
Nu het antwoord Gummie niet beviel vervalt Gummie in een zielige aanval zonder daarbij enig goed argument dat mijn antwoord weerspreekt aan te voeren.
Laten we het een béétje gezellig houden![/quote]
Wederom geen antwoord dus, en niet omdat ik het niet wil horen. Het was echter inderdaad een rethorische vraag, met het idee: waar rook is, is vuur. Ik wil, uit pure belangstelling, graag weten of het nu wel of niet schadelijk is. En kennelijk is daar geen eenduidig antwoord op te geven, omdat de een A roept en de ander B. De een meent aan te tonen dat iets slecht is, de ander meent dat dat niet is aangetoond. En daar blijven we nu dan in rondcirkelen geloof ik.