Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Ik vind het toch jammer dat Anky nu weer negatief in het nieuws komt. Ondanks dat ik me het helemaal kan voorstellen dat ze al dat commentaar van iedereen zat is, worden haar sportieve prestaties op den duur nog overschaduwd door al dit gedoe. Ook al zijn de quotes van Sjef misschien uit mails die over een langere periode zijn verstuurd, dan nog vind ik het nogal ver gaan om iemand uit te schelden en/of te bedreigen. Er is nog ergens een mailwisseling op internet te vinden tussen hem en iemand en dat ging er ook niet echt vriendelijk aan toe. Jammer.
craz schreef:Die rechtszaak is ronduit belachelijk. Ipv dat ze de zaken laat rusten, brengt ze hierdoor opnieuw een foto (die niet in haar voordeel speelt) onder de aandacht.
En volgens mij kan ze die zaak zelf nooit winnen. Die journaliste heeft niets gedaan wat niet mag.
Wat ik niet begrijp, als je zo aan de top staat, dat je je dan zo druk maakt over zo'n futiele zaken.
craz schreef:Die rechtszaak is ronduit belachelijk. Ipv dat ze de zaken laat rusten, brengt ze hierdoor opnieuw een foto (die niet in haar voordeel speelt) onder de aandacht.
En volgens mij kan ze die zaak zelf nooit winnen. Die journaliste heeft niets gedaan wat niet mag.
Wat ik niet begrijp, als je zo aan de top staat, dat je je dan zo druk maakt over zo'n futiele zaken.
craz schreef:Ze wordt zo in de publiciteit gezet omdat ze nu eenmaal heel populair is en de beste resultaten van de laatste jaren heeft gehaald.
En ja, dan zullen er veel vaker foto's van haar genomen worden dan van de gemiddelde ruiter. Maar dat is iets dat je weet als je op dat niveau presteert.
En als er dan eens een slechte foto genomen wordt en dat wordt gepubliceerd, dan neem je dat er maar bij. Feit is dat bij haar heel wat van die foto's circuleren en dat heel wat mensen daar vragen bij hebben.
Maar goed, als je methode toch zo effectief is (en dat is bij haar zo) waarom dan heisa maken van een foto van een trainingsmethode waar je toch de beste resultaten mee haalt...
Als je als bekend persoon niet blij bent met zulke foto's, die overigens niet op een privé plaats of dergelijk zijn getrokken, tja dan zie je ofwel dat dit niet meer kan gebeuren ofwel laat je het erbij.
Maar om daar nu een rechtszaak voor aan te spannen vind ik vrij zwak.
Er is trouwens wel een verschil tussen foto's misbruiken en een foto gebruiken om een artikel kracht bij te zetten. Dat dat nu toevallig een foto van Anky is, is omdat het artikel het heeft over de LDR methode en Anky zegt zelf dat ze die methode toepast.... dus waar is dat misbruik??
Maar goed, ieder zijn mening
Pashon schreef:craz schreef:Die rechtszaak is ronduit belachelijk. Ipv dat ze de zaken laat rusten, brengt ze hierdoor opnieuw een foto (die niet in haar voordeel speelt) onder de aandacht.
omdat dat haar hele reputatie kan schaden misschien?
ben benieuwd wat menig ander mens zou doen als die zo in de publiciteit gezet zou worden. Ik geloof dat ik niet veel anders gereageerd zou hebben.
Pashon schreef:tja wat Anky wel of niet had moeten doen qua prestatie's staat natuurlijk niet ter discussie.
maar om er toch even op door te gaan, Anky krijgt nog wel een goed paard ter beschikking als ze die niet al ergens verstopt heeft.
Pashon schreef:Ulissa waarom moet ze Totilas verslaan? het is mooi als ze wint, maar het is nog mooier als ze weer een goed paard ter beschikking heeft en luk raak kan gaan starten als ze dat zou willen.
of ze wel of geen paard heeft staan dat weet ik niet, maar zal me niks verbazen als ze ondertussen al bezig was met een ander paard op te leiden.
Dat ze Totilas liet staan kan uiteraard meerdere redenen hebben, Anky heeft al aangegeven niet eindeloos door te gaan op top niveau, Totilas is een paard die nog een hele carriere voor zich heeft misschien uit dat oogpunt heeft ze hem doorgeschoven.
Verder lijkt Anky mij echt wel iemand die talend kan zien bij een jong paard. Salinero was imo ook erg jong toen ze die kocht.
Ulissa schreef:Pashon schreef:Ulissa waarom moet ze Totilas verslaan? het is mooi als ze wint, maar het is nog mooier als ze weer een goed paard ter beschikking heeft en luk raak kan gaan starten als ze dat zou willen.
of ze wel of geen paard heeft staan dat weet ik niet, maar zal me niks verbazen als ze ondertussen al bezig was met een ander paard op te leiden.
Dat ze Totilas liet staan kan uiteraard meerdere redenen hebben, Anky heeft al aangegeven niet eindeloos door te gaan op top niveau, Totilas is een paard die nog een hele carriere voor zich heeft misschien uit dat oogpunt heeft ze hem doorgeschoven.
Verder lijkt Anky mij echt wel iemand die talend kan zien bij een jong paard. Salinero was imo ook erg jong toen ze die kocht.
Anky gaat liever niet voor een 2e of 3e plaats.
Ze heeft die mentaliteit om te willen winnen.
Asyaa schreef:@Pashon
De kans is klein, maar zeg nooit nooit.
Ik denk echter eerder dat Parzival Totilas voorbij gaat dan dat Anky met een nieuw talent komt, maar who knows wat zij in het fort te Erp heeft staan.