Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lonan schreef:annastasia schreef:Is het een idee om de link naar 't blog op de voorpagina te plaatsen?
Persoonlijk vind ik dat je dan eerst toestemming moet vragen, het is een persoonlijke blog tenslotte.
opisop_shop schreef:en ik vind het niemands taak om iemands blog te linken...
ik vind een blog privé, ook al is het voor iedereen leesbaar; er zo de nadruk op leggen vind ik niet nodig.
Die mensen worden al overspoeld met (uiteraard goedbedoelde) aandacht, ik denk niet dat ze onnodig nog meer in de spotlights hoeven komen te staan.
Mensen die geinteresseerd zijn kunnen in dit topic toch lezen hoe het gaat?
Dit was voor mij ook de reden om niet te quoten of aan bronvermelding te doen, zodat ze voor bokkers (bekenden uitgezonderd) gewoon anoniem zouden blijven.
Ik vind het dan ook echt jammer dat dit niet meer het geval is en ze nu ook van compleet vreemden een hart onder de riem gestoken krijgen, hoe goedbedoeld ook.
Maar goed, dat is mijn mening
MamboBeach schreef:Ik denk dat als je niet wil dat iemand mee leest je de blog niet openbaar moet maken. Vind het wel vreemd dat er mensen zijn die meelezen heel normaal vinden zolang zij weten wat en waar de link is maar het plaatsen mag dan niet... Sorry, kan ik niet bij maar dat is mijn mening.
Ik hoop dat dit meisje er helemaal bovenop gaat komen!!!
Cheveyo schreef:Yvonne, Volgens mij kan je met een kruisje onderin je post je hele reactie verwijderen ipv alleen je tekst aanpassen.
Mindim schreef:MamboBeach schreef:Ik denk dat als je niet wil dat iemand mee leest je de blog niet openbaar moet maken. Vind het wel vreemd dat er mensen zijn die meelezen heel normaal vinden zolang zij weten wat en waar de link is maar het plaatsen mag dan niet... Sorry, kan ik niet bij maar dat is mijn mening.
Ik hoop dat dit meisje er helemaal bovenop gaat komen!!!
Link is al geplaatst, maar hoeft om mij niet in de OP.
Jildau schreef:Ik denk dat ze er meer baat bij hebben dat jullie ze steunen en medeleven tonen dan dat jullie een beetje gaan ruziën/discussiëren in een topic als deze.. Vind het echt ongelofelijk dat altijd in zulke topics ruzie moet onstaan. Zullen we gewoon met z'n allen aan Miriam en haar familie denken? En duimen dat het goed komt?
Jildau schreef:Ik denk dat ze er meer baat bij hebben dat jullie ze steunen en medeleven tonen dan dat jullie een beetje gaan ruziën/discussiëren in een topic als deze.. Vind het echt ongelofelijk dat altijd in zulke topics ruzie moet onstaan. Zullen we gewoon met z'n allen aan Miriam en haar familie denken? En duimen dat het goed komt?