setteke schreef:x_Marr schreef:
Ik neem aan dat je het nu tegen mij hebt.
Blijkbaar vind je het toch niet zo'n rare logica aangezien je vind dat Gerd Heuschmann dat wel moet kunnen.
Overigens wordt zijn rijden ook in twijfel getrokken van mensen die zelf ook niet vies zijn van plukwerk.... dat vind ik toch een beetje raar.
En deed Heuschmann dat zelf ook niet? De foto's lijken wel degelijk ruk en pluk werk en de teugelvoering is andersom (dus niet teugels onder of tussen pink maar tussen duim en wijsvinger), dus mooi nageven vanuit de pols met juiste handhouding, kan gewoon niet. Handen laag heeft hij ook nog nooit van gehoord, rechtop zitten ook niet, handen bij elkaar ook niet, teugels op maat ook niet. Nou, daar gaat het zgn klassieke verhaal. En dan heb ik het nog niet over het feit dat hij hyperflext, dus "abnormaal" inbuigt, en de kin wel degelijk tegen de borst of hals trekt.
En eigenijk ben ik heel blij, voor het feit dat dus niemand perfect is, ook niet de mensen die prediken alles zo goed te weten. En voor zover ik weet, hebben nooit Anky, Edward of wie dan ook hetzes opgezet tegen anderen

Daarom is het zo raar dat andere hem daarom gaan bekritiseren terwijl ze het zelf ook doen 
De foto's zijn geen ruk en plukwerk, dat is toch allag gezegd? Paard reageert niet op teugelhulpen of beenhulpen..... als een fries paard foor de teugelhulpen heen loopt krijg je inderdaad kin op de borst plaatjes. Hoeft geen ruk en plukwerk aan te pas te komen 
Daar gaat zijn klassieke verhaal?
Onder klassiek valt ook verlicht zitten, dus niet rechtop en hogere handen hogere handen. Alleen dan niet zo extreem.
Hij hyperflext niet, kan niet eens want paard reageert niet op de teugelhulpen.
Vind het heel knap als jij LDR kan rijden met een paard wat niet reageert op je teugelhulpen 
Michael1104 schreef:ik ben nog steeds van mening dat mijn vergelijking met dat Wilders uit de Koran leest, het best opgaat voor deze man.
Deze man doet alles op de Fries waar hij jaren lang tegenaan schopte, dat maakt hem hypocriet.
En je onderbouwing?
Van jou hoeven bokkers niet te bewijzen dat ze kunnen rijden maar deze man moet dat wel? Waar is de logica?