Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:Mag toch wel een beetje kritisch zijn? Damn. Ik zeg toch helemaal niet dat ze ziek, gestoord, etc is? Ik vind dat als ze met opzet heeft doorgereden. Dus zelf even goed lezen voordat ik weer de schuld krijg.
En trouwens, wat is er mis met een beetje kritisch vragen en reageren?
Ik vraag me gewoon af of het mogelijk was geweest dat ze echt helemaal níets heeft gehoord, gezien of heeft gevoeld. Ik kan me dat slecht voorstellen. Maargoed.
smeetjoew schreef:Mag toch wel een beetje kritisch zijn? Damn. Ik zeg toch helemaal niet dat ze ziek, gestoord, etc is? Ik vind dat als ze met opzet heeft doorgereden. Dus zelf even goed lezen voordat ik weer de schuld krijg.
Ik vraag me gewoon af of het mogelijk was geweest dat ze echt helemaal níets heeft gehoord, gezien of heeft gevoeld. Ik kan me dat slecht voorstellen. Maargoed.
smeetjoew schreef:En ik stel mijn vraagtekens bij dat "ongeluk".
Ik kan het me echt niet voorstellen dat er een paard uit de trailer vált, die een enorme smak uit de trailer maakt, stennis schopt de eerste aantal meters, het paard ernaast ook niet duf blijft staan en het verwonde beest over de straat klettert, lichaamsdelen eraf scheuren en er vervolgens een 3km lang bloedspoor over de weg gaat (die in bochten prima te zien zijn als je even in je spiegel kijkt) en in bochten het paard wel móet uitzwaaien wat dus ook weer in je spiegels te zien is.
Ik kan het me echt niet voorstellen dat er een paard uit de trailer vált, die een enorme smak uit de trailer maakt, stennis schopt de eerste aantal meters, het paard ernaast ook niet duf blijft staan en het verwonde beest over de straat klettert, lichaamsdelen eraf scheuren en er vervolgens een 3km lang bloedspoor over de weg gaat (die in bochten prima te zien zijn als je even in je spiegel kijkt) en in bochten het paard wel móet uitzwaaien wat dus ook weer in je spiegels te zien is.
Ik vraag me dan af hoeveel er dan moet gebeuren voordat die vrouw uberhaupt iets merkt?
Nikkielvis: ja, best, geen moeite mee met dat weerwoord. Maar dat is geen weerwoord van discussie, maar gewoon een uiting dat mijn opmerkingen niet netjes zijn, nergens op slaan etc. Dat is geen discussieren meer, terwijl ik dat wel doe. Da's gewoon weer gelijk op de man aanvallen.
Stravero schreef:Dit is ook erg kort door de bocht. Hoe warm het ook is buiten, bij mijn paard gaat altijd het zeiltje dicht. Weliswaar met tochtgaten aan beide kanten, maar hij gaat dicht. Als ik dit niet doe hangt mijn paard voorin de trailer omdat ze bang is van verkeer wat achterop komt rijden. Neem bijvoorbeeld vrachtwagens en zandauto's die rijden er praktisch bovenop.En het zeiltje dicht is echt verschrikkelijk voor je paard, dan wordt het snikheet in de trailer! Je moet er eens zelf in gaan staan met 2paardstrailer, paard links, jij rechts. Zeiltje dicht en rijden. Zul je meemaken hoe warm je het ervan krijgt. Ons zeiltje is áltijd open. Hoe koud het ook is buiten. Paarden hebben FRISSE LUCHT nodig!
Ik vraag me dan af hoeveel er dan moet gebeuren voordat die vrouw uberhaupt iets merkt?
Nikkielvis: ja, best, geen moeite mee met dat weerwoord. Maar dat is geen weerwoord van discussie, maar gewoon een uiting dat mijn opmerkingen niet netjes zijn, nergens op slaan etc. Dat is geen discussieren meer, terwijl ik dat wel doe. Da's gewoon weer gelijk op de man aanvallen.
Marjoow schreef:Heb je het filmpje gezien? Daarin werd namelijk verteld dat het paard dood was toen die de weg raakte
smeetjoew schreef:Marjoow schreef:Heb je het filmpje gezien? Daarin werd namelijk verteld dat het paard dood was toen die de weg raakte
Jep en het is helemaal niet zeker dat hij op slag dood was.![]()
Nikkielvis: er staat toch duidelijk in "ik vraag me af", "stel mijn vraagtekens", "kan het ME niet voorstellen"......................
baroen schreef:wat jij doet, is je een voorstelling maken van het gebeuren, dat kun je niet op die manier, want je was er niet bij, kan heel goed, dat het dier er niet compleet uit lag ( dus daar ga je met je uitzwaaien) kan ook dat het dier direct dood of buiten bewustzijn was, ( dus stennis schoppen? ) lichaamsdelen die eraf scheuren? een hoef en stuk onderbeen dus.. kan ook aan het eind losgekomen zijn door de schuring.
de zon op de weg? zodat je helemaal niet duidelijk ziet dat je een spoor nalaat?
ik bedoel dus gewoon, dat, als je je eigen verhaal er van maakt, je dingen idd niet goed voor kunt stellen, maar dat moet je dus niet doen. je was er niet bij en de info die gegeven word, is ook niet afdoende daarvoor.