Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nazaat beschermen

essie_blue schreef:ja, dat die man zijn kindje daar liet rijden is weer iets anders
Maar van die schop, vind ik helemaal terecht,
als we het toch gaan hebben over de natuur,
hoe denk je dat het in het wild zou gaan?
dit is die man zijn oerdriftnazaat beschermen
pmarena schreef:Ja ik hoop zeker dat die vader ervan geleerd heeft![]()
Het blijft echt bizar dat er zoveel volk reageert dat het maar normaal vindt allemaal , en niet beseft dat het 1 ding is om dat beest van dat blèrende kind af te schoppen , maar dat je dus echt over een grens van fatsoen heen gaat als je nog 2x naschopt terwijl zo'n dier al over de grond rolt
Over inlevingsvermogen gesproken

sammyvriend schreef:essie_blue schreef:ja, dat die man zijn kindje daar liet rijden is weer iets anders
Maar van die schop, vind ik helemaal terecht,
als we het toch gaan hebben over de natuur,
hoe denk je dat het in het wild zou gaan?
dit is die man zijn oerdriftnazaat beschermen
Daar heb je ook een punt, maar er hoort rekening mee gehouden te worden dat Emoelief nog altijd een wild dier is. Daarom is het imo fout dat die in dezelfde wei staat. Nu wordt beest gestraft omdat papa fout is, vind ik omgekeerde wereld.

. Hannah_Menno schreef:Nou, zo wereldschokkend ziet het er niet uit hoor..
Wie weet trok die kerel dat beest wel van dat kind af, beest viel achterover, kerel was bang dat beest terug zou komen en verkoopt 'm nog een schop.. Logische reactie vind ik zelf.
sammyvriend schreef:Wat kan dat beest er nu aan doen? Zo zijn dieren nou eenmaal, die doen dingen vanuit hun instinct of weet ik veel, maar ze houden geen rekening met anderen of ze snappen niet dat iets niet de bedoeling is. Daarvoor krijgen ze een rotschop. Waar is dat goed voor? Ik vind dat ze met respect behandeld moeten worden.
_Bitje_ schreef:sammyvriend schreef:Wat kan dat beest er nu aan doen? Zo zijn dieren nou eenmaal, die doen dingen vanuit hun instinct of weet ik veel, maar ze houden geen rekening met anderen of ze snappen niet dat iets niet de bedoeling is. Daarvoor krijgen ze een rotschop. Waar is dat goed voor? Ik vind dat ze met respect behandeld moeten worden.
dus als jouw kind word achterna gezeten door een vogel die je kind elk moment kan verwonden zou je die nog met
respect behandelen?
ziamara schreef:je trapt een hond toch ook niet als je hem een botje voor legt en de hond dan het botje pakt?
ja stomme vergelijking misschien, maar het is gewoon de natuur
Maar ik zie nog steeds het 'in elkaar schoppen' "Natrappen" "afranselen" etc niet. Echt niet. Als je goed kijkt zie je dat meneer meer een lompe zet/duw met zijn scheen en voet geeft, vogel rolt daardoor door en kan weer opstaan en rent bang weg! Das mooi, want dat was de bedoeling.