Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:laad nooit of te nimmer je dier in een trailer en laat ze ermee weg rijden zonder dat het financieële is afgehandeld!
funnyhorses schreef:ik heb niet gezegt of melanie capabel is maar spreek in algemene zin des woords!
Ik blijf het een domme aktie vinden dat ze na een jaar van touwtrekken eerst het paard hebben opgeladen en dan pas het financieële hebben afgehandeld want daar heeft het toch een jaar lang om gedraaid of niet soms!?
Ik kan me niet voorstellen dat ze in die mensen nog vertrouwen hebben gehad en dan toch zo naief zijn?
Je geeft je autopapieren en sleutels toch ook niet aan een vreemde mee zodat ie met je te koop staande auto een testrit kan maken?!Waarom dan wel zo met een dier handelen?
En idd,door schade en schande word men wijzer!
Siets schreef:Funnyhorses, volgens mij snap jij de zaak niet helemaal hoor!
Ze zijn al een jaar bezig geweest om het geld terug te krijgen, uiteindelijk moest daar een rechter aan te pas komen. Zelfs tóen wilde de verkoopster het geld nog niet terug geven. Uiteindelijk door het contract wat opgesteld was, en ondertekend moest worden, stemde de verkopende partij in. Toen ging het alsnog fout, maargoed.
Ik snap niet waarom je blijft doorzeuren over Melanie, zij heeft echt niets fout gedaan hoor!
funnyhorses schreef:Als je me wilt qouten dan qoute de hele tekst en niet 1 zinnetje zo trek je mn hele antwoord uit het verband!
Weet niet wat je daarmee wilt bereiken hoor.
funnyhorses schreef:ik heb niet gezegt of melanie capabel is maar spreek in algemene zin des woords!
funnyhorses schreef:Zoooo dom!!!!En dat terwijl vader er ook bij was.
Zijn zulke mensen dan wel kapabel genoeg om überhaubt een paard te houden denk ik dan!
als je een paard koop weet je ook de koste dussee...!!! maar daar gaat het niet om..!!!
. IKbenEllen schreef:melanie18 schreef:ff voor de duidelijkheid.. dat filmpje was niet het paard waar het om ging dus sommige zeggen dat ze daar gelijk wat aan zagen kan NIET...!!!..
Dat filmpje waar je aan het rijden was met dat rode dekje en bandages, dat was toch wel het betreffende paard?
Siets schreef:Melanie, ze bedoelden denk ik het filmpje waar jij aan het rijden was. Dat was toch wel dat paard?
Het is gewoon heel vervelend voor je wat er is gebeurd. Je hebt er nu zelf wel van geleerd, en dan is het dubbel zo wrang dat mensen je dan ook nog eens veroordelen. Je hebt nu al genoeg tegenslag gehad, en je weet waar je de volgende keer op moet letten. Zou dus inderdaad fijn zijn als mensen nu ophouden met het vingertje naar jou te wijzen.
. Wij lachen ons elke week een breuk om zijn verlegen houding tijdens confrontaties, haha.