Meisje ernstig gewond, paard dood door aanrijding *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:54

Ik reed hier dagelijks toen ik naar school ging, ik fiets nu anders. Maar het is echt een hele gevaarlijke weg! Je kan nergens veilig oversteken, en er zitten veel bochten in de weg. De weg sluit ook aan op de snelweg.

En ik vind het onzin dat er gezegd wordt dat dit onverantwoord is. Want dit meisje reed in de bak, niet buiten als je goed leest. Misschien was der moeder even ergens anders op stal, of hebben ze de paarden aan huis. Je weet het niet, dus al dat gespeculeer....

Echt verschrikkelijk! Arm meisje :(:) Vraag me af of ze ooit nog paard wilt rijden :(:)

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:58

sterkte

timokyana

Re: Meisje ernstig gewond, paard dood door aanrijding *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:03

voor alle betrokkenen heel veel sterkte! een verschrikkelijk ongeluk..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:05

Wat een verschrikkelijk oneerlijk ongeluk. Ik hoop dat het meisje erbovenop komt en wens jullie allemaal enorm veel sterkte toe!

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:07

verschrikkelijk, ik wens het meisje, familie en vrienden veel sterkte

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:09

Wat een verschrikkelijk ongeval. Wens jullie veel sterkte :) ook de chauffeur van de vrachtwagen!

Over het plaatsen van de nieuwsberichten en het speculeren in deze topics is een topic op FZ geopend: [FZ] Gedrag bokkers in nieuwstopics

xxBentexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:11

wat een vreselijk nieuws ;(

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:19

Ik heb het hele topic gelezen.Jammer dat sommige Bokkers echt van die zeur bokkers zijn. Direct uitgaan van het slechtse.

Betrokkenen:Heel veel sterkte. Verschrikkelijk als je zo iets moet doormaken. De zorg gaat natuurlijk nu naar je zusje. En dat is ook het belangrijkste. Maar straks gaat het gemis van Black ook nog komen. Verschrikkelijk heel veel sterkte de aankomende tijd..

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:25

Jeetje dit is echt verschikkelijk, zowel voor het ruitertje/familie maar ook voor de bestuurder van de vrachtwagen!!
Geen woorden voor... :(:)

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:27

heel veel sterkte voor het meisje, de familie en natuurlijk de chauffeur!

Groetjes!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:29

Gatvedarrie, wat erg zeg... |( maar wat ligt er eigenlijk voor de dode pony op de straat op de foto?

Ronduit verschrikkelijk... mijn medeleven gaat uit naar het meisje, de chauffeur en de familie.

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:30

jeetje!
wat verschrikkelijk. je zou zo maar je pony kwijtraken & in het ziekehuis liggen.
bah! ook sterkte voor alle betrokkenen!

r_onaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:35

heel veel sterkte

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:42

Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
En sterkte met het verlies van Black.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:43

Wat een vreselijk naar ongeluk..
Heel veel sterkte voor de familie en natuurlijk ook voor de chauffeur. Die man zal ook erg geschrokken zijn!

Ik hoop dat het snel beter gaat met het meisje.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:58

Mirr84 schreef:
http://www.rtvutrecht.nl / Nieuwsredactie

In Groenekan is vanmiddag een tienjarig meisje op een paard ernstig gewond geraakt bij een verkeersongeluk. Ze kwam daar in botsing met een vrachtwagen.

Het ongeluk gebeurde op de Nieuwe Weteringseweg, de provinciale weg. Het meisje was in de bak aan het rijden, toen het paard schrok van een machine op het erf. Het paard sloeg vervolgens op hol, rende het erf en de nabij gelegen dam af. Aldaar werd het paard met de ruiter geschept door een vrachtwagen. Volgens bekenden van het meisje mag ze niet alleen naar buiten. Het achttienjarige paard, Black, wordt omgeschreven als zijnde een heel kalm, gehoorzaam en bomproof paard. Waarom het paard schrok is voor hen een raadsel.

Het meisje had een cap op en is zwaargewond naar het UMC in Utrecht gebracht maar verkeert niet in levensgevaar. Het paard heeft de klap niet overleefd.

Let op! De volgende foto kan als schokkend worden ervaren.
Klik hier voor een foto.

Ze was dus helemaal geen buitenrit aan het maken!! Het paard schrok blijkbaar ergens van. Dit kan gebeuren. Een tragische samenloop van omstandigheden!! Sterkte voor alle betrokkenen...........

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:02

rainbow8 schreef:
Ze was dus helemaal geen buitenrit aan het maken!! Het paard schrok blijkbaar ergens van. Dit kan gebeuren. Een tragische samenloop van omstandigheden!! Sterkte voor alle betrokkenen...........

Rainbow, dit was inmiddels al duidelijk, haar zus en schoonzusje hebben hier al gereageerd :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:04

Wat erg... voor het meisje, haar familie maar ook voor de vrachtwagen chauffeur :(:)

Een ongeluk zit in een klein hoekje, daarom snap ik het gespeculeer ook niet? :?
Stel dat de moeder erbij had geweest (waar staat dat dat niet zo was? >;) ) kan jij in een eentje een op hol geslagen pony stoppen? Als een beest echt over de rooie is en op hol slaat loopt die dwars door je heen.

Maar wat vreselijk, meisje heeft een trauma voor de rest van haar leven en is ook nog eens haar pony kwijt.
Ik wil ook wel meedoen... voor een 10 jarige lijkt een knuffel mij het meest gepast. Alleen niet in de vorm van een paard met het oog op het verlies van haar pony.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:07

Dat inderdaad niet C_alsemgeest :)
Ik ga even hier in de bak graaien, Ik maak foto's en zeggen jullie maar welke het leukste is :D

Ier

Jeetje, wat een in en in triest verhaal..
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.. :(:)

Keet

c_alsemgeest schreef:
Wat erg... voor het meisje, haar familie maar ook voor de vrachtwagen chauffeur :(:)

Een ongeluk zit in een klein hoekje, daarom snap ik het gespeculeer ook niet? :?
Stel dat de moeder erbij had geweest (waar staat dat dat niet zo was? >;) ) kan jij in een eentje een op hol geslagen pony stoppen? Als een beest echt over de rooie is en op hol slaat loopt die dwars door je heen.

[FZ] Gedrag bokkers in nieuwstopics

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:19

rainbow8 schreef:
Mirr84 schreef:
http://www.rtvutrecht.nl / Nieuwsredactie

In Groenekan is vanmiddag een tienjarig meisje op een paard ernstig gewond geraakt bij een verkeersongeluk. Ze kwam daar in botsing met een vrachtwagen.

Het ongeluk gebeurde op de Nieuwe Weteringseweg, de provinciale weg. Het meisje was in de bak aan het rijden, toen het paard schrok van een machine op het erf. Het paard sloeg vervolgens op hol, rende het erf en de nabij gelegen dam af. Aldaar werd het paard met de ruiter geschept door een vrachtwagen. Volgens bekenden van het meisje mag ze niet alleen naar buiten. Het achttienjarige paard, Black, wordt omgeschreven als zijnde een heel kalm, gehoorzaam en bomproof paard. Waarom het paard schrok is voor hen een raadsel.

Het meisje had een cap op en is zwaargewond naar het UMC in Utrecht gebracht maar verkeert niet in levensgevaar. Het paard heeft de klap niet overleefd.

Let op! De volgende foto kan als schokkend worden ervaren.
Klik hier voor een foto.

Daarom vind ik dat er altijd een hek moet zijn dat gesloten is naar de grote weg.

@familie en vrienden
Heel veel sterkte!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:19

Evelli schreef:
rainbow8 schreef:

Rainbow, dit was inmiddels al duidelijk, haar zus en schoonzusje hebben hier al gereageerd :)

Sorry, dat had ik nog niet gelezen. Ik heb tot pagina 6 alle speculaties gelezen. Dus vandaar mijn reactie.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:27

Zack. Dat hebben wij sinds kort ook overwegen! Veel veiliger!
Als ik paard lief, nu perongeluk loslaat, dan is er niets aan de hand. En kan geen kant op.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:29

@Giolli
Ik vind dat het verplicht moet zijn op elke stal etc.
Je ziet wat ervan kan gebeuren.