Henkjan schreef:Ik hoop dat het dat bedrag is, dan krijgt hij betere merrie's denk ik.
De betere merrie's of merrie's van mensen voor wie dit soort bedragen gewoon niets voorstellen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:liesje23 schreef:Zoooo,weg speculaties!
Dit stuk was al gepost.
En trouwens, dit zou je toch zelf ook zeggen? Niemand zal toch tegen de pers openlijk vertellen dat ze geld willen zien??
Citaat:het kribbenbijten, kopschudden en luchtzuigen e.d., veroorzaakt door de huisvesting, het te lang op stal staan in een prikkelarme omgeving, te weinig beweging, verveling.
Rinske schreef:ilse86 schreef:En wat zijn betere merries?
Iig niet de huis-tuin en keuken VB merries uit een stam zonder predikaten...
Ik bedoel natuurlijk ster- of keur merries uit goede merrielijn.
Wat versta jij dan onder betere merries???
GirlyMelis schreef:Ze gaan voor zover wij gehoord hebben, geen eisen stellen aan de merrie. Zijn uitspraak was zelfs al moet hij een shetlander dekken dat maakt ons niet uit, dat is ook handel.
MarcelDufour schreef:Citaat:het kribbenbijten, kopschudden en luchtzuigen e.d., veroorzaakt door de huisvesting, het te lang op stal staan in een prikkelarme omgeving, te weinig beweging, verveling.
Bron: Dierenbescherming
linkje: http://www.dierenbescherming.hoeksewaar ... lschap.htm
GirlyMelis schreef:Ze gaan voor zover wij gehoord hebben, geen eisen stellen aan de merrie. Zijn uitspraak was zelfs al moet hij een shetlander dekken dat maakt ons niet uit, dat is ook handel.
Citaat:Er zijn zoveel luchtzuigers van OO7 omdat hun eigenaren ze niet paardvriendelijk genoeg houden?
Kaja schreef:[Wat denk je zelf![]()
Geruchten over verkoop de wereld in helpen is op niets uitgelopen, een verkapte verkoopadvertentie op Bokt.nl werd een fiasco, om vervolgens op tv bij Editie.nl aan te geven dat Totilas het duurste (KWPN)paard van de wereld op dit moment is mocht ook niet baten...
Kees Visser merkt misschien weinig van de economische crisis, maar hij wil evengoed zijn bankrekening spekken
MarcelDufour schreef:Citaat:Er zijn zoveel luchtzuigers van OO7 omdat hun eigenaren ze niet paardvriendelijk genoeg houden?
Persoonlijk denk ik dat dat komt omdat 007 zelf een luchtzuiger is, en er daarom meer aandacht aan gegeven wordt dan bij andere hengsten. Zou het ook niet zo zijn dat, indien het vaststaat dat hengsten dit doorgeven, het KWPN wat terughoudender zou zijn wat het goedkeuren betreft? Of minstens een waarschuwing op de bijsluiter geven moeten?
MarcelDufour schreef:Ratina Z was inteelt.