pernill schreef:het was een groot bos ofzo toch?
Nogal ja. En Amerikaans groot is ook wel wat groter dan Nederlands groot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Irisje schreef:Kan iemand dit samenvatten?
Mijn engels is te beroerd.
Fries_paard schreef:Het enige verslag van een vermist paard was van een nabijgelegen ranch, waar de eigenaar zei dat er in 1975 een Arabier verdwenen is, deze kan gestolen zijn. <- Verklaart misschien wel waarom het paard zo vreemd gezadeld was.
Loretta schreef:Fries_paard schreef:Het enige verslag van een vermist paard was van een nabijgelegen ranch, waar de eigenaar zei dat er in 1975 een Arabier verdwenen is, deze kan gestolen zijn. <- Verklaart misschien wel waarom het paard zo vreemd gezadeld was.
Als het dus geen Arabier blijkt te zijn dan wordt het waarschijnlijk onmogleijk te achterhalen hoe dit paard hier gekomen is.
Ben benieuwd of het dus om deze Arabier gaat.
Silly1972 schreef:Dat zie je aan de bekken, net als bij mensen zit daar een verschil in, omdat vrouwen kinderen moeten baren en mannen niet
Fries_paard schreef:@ idefix; misschien iemand zonder kennis van paarden, die dacht gauw rijk te worden met een gestolen paard. Dat denk ik tenminste, omdat het paard zo vreemd gezadelt was, misschien kon deze persoon ook wel niet rijden,en is er daarom onderweg afgegooid. Hierna is het paard vermoedelijk weggelopen, gevallen, misschien wel een been gebroken, en daarom alleen achtergebleven om daar dood te gaan. Als dief zijnde doe je natuurlijk ook geen aangifte als je gestolen paard er vandoor gaat. Maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.Is voor het paard uiteraard wel sneu om zo te eindigen..
Fries_paard schreef:@ idefix; misschien iemand zonder kennis van paarden, die dacht gauw rijk te worden met een gestolen paard. Dat denk ik tenminste, omdat het paard zo vreemd gezadelt was, misschien kon deze persoon ook wel niet rijden,en is er daarom onderweg afgegooid. Hierna is het paard vermoedelijk weggelopen, gevallen, misschien wel een been gebroken, en daarom alleen achtergebleven om daar dood te gaan. Als dief zijnde doe je natuurlijk ook geen aangifte als je gestolen paard er vandoor gaat. Maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.Is voor het paard uiteraard wel sneu om zo te eindigen..
idefix4 schreef:Fries_paard schreef:@ idefix; misschien iemand zonder kennis van paarden, die dacht gauw rijk te worden met een gestolen paard. Dat denk ik tenminste, omdat het paard zo vreemd gezadelt was, misschien kon deze persoon ook wel niet rijden,en is er daarom onderweg afgegooid. Hierna is het paard vermoedelijk weggelopen, gevallen, misschien wel een been gebroken, en daarom alleen achtergebleven om daar dood te gaan. Als dief zijnde doe je natuurlijk ook geen aangifte als je gestolen paard er vandoor gaat. Maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.Is voor het paard uiteraard wel sneu om zo te eindigen..
Ja, je gedachte klinkt heel aannemelijk, maar al die moeite doen om een paard te stelen en het dan zo makkelijk achter te laten? Overduidelijk een niet van te voren geplande roof! Ik denk ook dat ik te veel detectives kijk. Ik zit me meteen af te vragen of de eigenaar het paard had verzekerd.![]()
en het laat mij wel hopen dat de dief het niet heeft kunnen navertellen. Om zo met een levend wezen om te gaan, vind ik dan weer echt niet kunnen!