Ben slecht in Engels Maar er zitten wel enorm veel snoepkonten tussen zeg, sjesus!!! Zelfs met 2 snoepjes!!!
Storm
Geplaatst: 22-12-09 15:36
Moderatoropmerking:
Even een zeur tussendeur Ik ben al een paar prachtige kaarten/kerstafbeeldingen tegen gekomen in dit topic, maar we hebben een apart topic voor al jullie kerst/nieuwjaarskaarten op [PF] [Centraal] Prettige kerst en nieuwjaarsgroet Groetjes, Storm
Ik wacht nog een hoop hints af want na het naspeuren van heul veul profielen ben ik tot de conclusie gekomen dat het onbegonnen werk is Al die 13-in-een-dozijn-blondjes pfff...
Er hadden beter paardjes gemaakt kunnen worden daar sommige teamies meer paard in hun profiel hebben en heel veel geen foto
Joyce_
Geplaatst: 22-12-09 17:20
Ik kan geen verdomde teammii meer zien. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. Ik heb er nu 5. Waarvan ik op één nummer 2 mii's heb staan en één mii op twee nummers.
Dus, kortom, ik heb gewoon nog helemaal niks. Zelfs met die hints kan ik helemaal niks. Die stomme kleurtjes in jullie onderschrift, ik weet niet of ik dat nou moet betrekken op de kleur van het shirt, kleur van het hoofd (zie het paarse onderschrift van Tellie, maar op de foto kan ik niks paars ontdekken.. )
Ik vergeef het mezelf nooit als ik het opgeef. Echt niet. Ik. Moet. Dóóóór.... Aaaargh.