Anky en Sjef maken statement door afwezigheid bij Sportgala

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yarrah

Berichten: 2706
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: the city of the farting (groninger)horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 10:29

ilse86 schreef:
Ik weet niet hoe jullie als collega-bokkers hier over denken, maar ik denk dat bij een sms-systeem de relatief kleine sporten jaar in jaar uit het onderspit gaan delven.


Dat weet ik wel zeker. Dat is ook de reden waarom het zo weinig op de tv te vinden is. Er zijn gewoon te weinig kijkcijfers = reclame inkomsten. En ik ben daar ook schuldig aan ik kijk zeer weinig naar paardensport op TV alleen maar naar Badminton (eventing) uitgezonden door de BBC (waar je wel goede comentatoren hebt) en Olympische spelen (ook weer BBC). Ik weet zeker dat ik daar niet de enige in ben.

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 12:43

piezze schreef:
Ik heb haar gisteren gezien bij Pauw en Witteman en ik moet zeggen dat ze het goed verwoordde, eigenlijk kan ik ze ook wel begrijpen, die foute grappen over paardrijden zit inderdaad niemand op te wachten. Ze deed het echt goed.


Dat is nu leuk om te lezen! Leuk dat je in zekere zin terug komt op wat je eerst zei.

piezze

Berichten: 3519
Geregistreerd: 25-11-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 17:30

dank je :D
Ik viond door alleen afwezig te zijn dat je geen goed statement maakt. Maar het feit dat ze het live doet toelichten op televisie geeft aan dat ze over "ballen" beschikt!
Uiteindelijk vind ik (maar das mijn persoonlijke mening he) dat de titel sporter van het jaar niets zegt en niet echt zo belangrijk is. Eigenlijk is verschillende sporten met elkaar te willen vergelijken appels met peren vergelijken. Het feit dat Edward Gal het nou niet is geworden, tja ik kan er niet wakker van liggen. Ik gun het Epke net zo goed.

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 17:45

piezze schreef:
dank je :D
Ik viond door alleen afwezig te zijn dat je geen goed statement maakt. Maar het feit dat ze het live doet toelichten op televisie geeft aan dat ze over "ballen" beschikt!
Uiteindelijk vind ik (maar das mijn persoonlijke mening he) dat de titel sporter van het jaar niets zegt en niet echt zo belangrijk is. Eigenlijk is verschillende sporten met elkaar te willen vergelijken appels met peren vergelijken. Het feit dat Edward Gal het nou niet is geworden, tja ik kan er niet wakker van liggen. Ik gun het Epke net zo goed.


Mooi gezegd :)

Sporter van het jaar is natuurlijk wel een leuke titel, mits op een juiste manier verstrekt. Nu is het helemaal appels met peren vergelijken inderdaad ;)